충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
20건 중 20건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Gambling for a Discount: Preferring Discount Per Item to Discount Per Purchase? 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Dhami, M.K.; Mandel, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Gambling for a Discount: Preferring Discount Per Item to Discount Per Purchase? 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Dhami, M.K.; Mandel, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gender Differences in the Cognitive Organization of Spending Attitudes 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Gender Differences in the Cognitive Organization of Spending Attitudes 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gender Identity Salience and Perceived Vulnerability to Breast Cancer 미리보기
저자
Sweldens, S.; Puntoni, S.; Tavassoli, N.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Gender Identity Salience and Perceived Vulnerability to Breast Cancer 미리보기
저자
Sweldens, S.; Puntoni, S.; Tavassoli, N.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Generating eReferrals Using Incentives and Bribes: A Field Experiment Testing Various Incentives for online Referrals 미리보기
저자
Ahrens, J.; Strahilevitz, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Generating eReferrals Using Incentives and Bribes: A Field Experiment Testing Various Incentives for online Referrals 미리보기
저자
Ahrens, J.; Strahilevitz, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Geographic Differences in the Consumption of Hedonic Products: What the Weather Tells the Marketer! 미리보기
저자
Sun, W.; Govind, R.; Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Geographic Differences in the Consumption of Hedonic Products: What the Weather Tells the Marketer! 미리보기
저자
Sun, W.; Govind, R.; Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Getting Lost ``Into the Wild'' : Understanding Consumers' Movie Enjoyment Through a Narrative Transportation Approach 미리보기
저자
Batat, W.; Wohlfeil, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Getting Lost ``Into the Wild'' : Understanding Consumers' Movie Enjoyment Through a Narrative Transportation Approach 미리보기
저자
Batat, W.; Wohlfeil, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Goals Shared with Others: How to Increase Motivation Toward Social Goals 미리보기
저자
Koo, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Goals Shared with Others: How to Increase Motivation Toward Social Goals 미리보기
저자
Koo, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Going Green and Seeing Green: Social Routes to Conservation and Monetary Roadblocks to Consideration 미리보기
저자
Caruso, E.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Going Green and Seeing Green: Social Routes to Conservation and Monetary Roadblocks to Consideration 미리보기
저자
Caruso, E.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Good from Far but Far from Good: The Effects of Visual Fluency on Impressions of Package Design 미리보기
저자
Orth, U.R.; Malkewitz, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Good from Far but Far from Good: The Effects of Visual Fluency on Impressions of Package Design 미리보기
저자
Orth, U.R.; Malkewitz, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Glass Is Both Half Full And Half Empty: The Strategic Use Of Mixed Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Anthony, C.I.; Cowley, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Glass Is Both Half Full And Half Empty: The Strategic Use Of Mixed Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Anthony, C.I.; Cowley, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴