충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
32건 중 32건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력
제한항목
American Marketing Association 삭제

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A General Consumer Preference Model for Experience Products: Application to Internet Recommendation 미리보기
저자
Chung, J.; Rao, V.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A GUIDE TO COMPLEX MARKETS: Bayes nets modeling untangles the many factors behind customer decisions 미리보기
저자
Sheth-Voss, P.; Griner, B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gambled Price Discounts: A Remedy to the Negative Side Effects of Regular Price Discounts 미리보기
저자
Alavi, Sascha; Bornemann, Torsten; Wieseke, Jan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Game Plan 미리보기
저자
Weinstein, A.; Smith, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gamified Information Presentation and Consumer Adoption of Product Innovations 미리보기
저자
Müller-Stewens, Jessica; Schlager, Tobias; Häubl, Gerald; Herrmann, Andreas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Gear Manufacturers as Contestants in Sports Competitions: Breeding and Branding Returns 미리보기
저자
van Everdingen, Yvonne; Hariharan, Vijay Ganesh; Stremersch, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Gender Justice and the Market: A Transformative Consumer Research Perspective 미리보기
저자
Hein, Wendy; Steinfield, Laurel; Ourahmoune, Nacima; Coleman, Catherine A.; Zayer, Linda Tuncay; Littlefield, Jon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Generalizing About Trade Show Effectiveness: A Cross-National Comparison 미리보기
저자
Dekimpe, M. G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Generalizing about trade show effectiveness: A cross-national comparison 미리보기
저자
Dekimpe, Marnik G
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Generating Sales While Providing Service: A Study of Customer Service Representatives' Ambidextrous Behavior 미리보기
저자
Jasmand, C.; Blazevic, V.; de Ruyter, K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Geo-Conquesting: Competitive Locational Targeting of Mobile Promotions 미리보기
저자
Fong, Nathan M.; Fang, Zheng; Luo, Xueming
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Geosurveillance, Location Privacy, and Personalization 미리보기
저자
Banerjee, Syagnik
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Get It? Got It. Good! Enhancing New Product Acceptance by Facilitating Resolution of Extreme Incongruity 미리보기
저자
Jhang, J.H.; Grant, S.J.; Campbell, M.C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Getting Consumers to Recycle NOW! When and Why Cuteness Appeals Influence Prosocial and Sustainable Behavior 미리보기
저자
Wang, Tingting; Mukhopadhyay, Anirban; Patrick, Vanessa M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Getting Engaged An Exclusive Interview 미리보기
저자
unknown
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Ghost Ads: Improving the Economics of Measuring Online Ad Effectiveness 미리보기
저자
Johnson, Garrett A.; Lewis, Randall A.; Nubbemeyer, Elmar I.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Gift Purchases as Catalysts for Strengthening Customer—Brand Relationships 미리보기
저자
Eggert, Andreas; Steinhoff, Lena; Witte, Carina
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
GIFTS OF THE NEURO-MAGI 미리보기
저자
Green, S.; Holbert, N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Gilbert A. Churchill Jr.'s Editorship of Journal of Marketing Research, 1979-1982 미리보기
저자
Iacobucci, D.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Giving Against the Odds: When Tempting Alternatives Increase Willingness to Donate 미리보기
저자
Savary, J.; Goldsmith, K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴