충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
106건 중 106건 출력
1/6 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Grounded Typology of Consumer Conceptualizations of Failure 미리보기
저자
Otnes, C. C.; Fischer, E.; Tuncay, L.; Rodriguez, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Gambling for a Discount: Preferring Discount Per Item to Discount Per Purchase? 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Dhami, M.K.; Mandel, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gambling for a Discount: Preferring Discount Per Item to Discount Per Purchase? 미리보기
저자
Kamleitner, B.; Dhami, M.K.; Mandel, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Gamerz 미리보기
저자
Fleck, J.; Almeida, S.; Dholakia, U.; Mazzon, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gamerz: A Videographic Study of Hardcore Xbox 360 Game Players 미리보기
저자
Fleck, J.; Almeida, S.; Dalmoro, M.; Mazzon, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Game-Theoretical Based Experiments in Consumer Research 미리보기
저자
Zwick, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Gay and Lesbian Consumers in the US Marketplace: Historical, Econometricand Advertising Approaches 미리보기
저자
Pe�loza, L
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Gay and Lesbian Consumers in the US Marketplace: Historical, Econometric and Advertising Approaches 미리보기
저자
Pe?loza, L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Gazing into the Crystal Ball: How Thinking about the Future Impacts the Present and Relates to Faulty Memories of the Past 미리보기
저자
Ratner, R. K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Gearhead Pilgrimage: The Queen Mary Summit of Indiana Jones 미리보기
저자
Smith, S.; Cole, S. J.; Fisher, D.; Murray, J. B.; Rapert, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Gearhead Pilgrimage: The Queen Mary Summit of Indiana Jones 미리보기
저자
Smith, S.; Cole, S. J.; Fisher, D.; Murray, J. B.; Rapert, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Gender Differences in Adolescent Compulsive Consumption 미리보기
저자
Shoaf, F. R.;Scattone, J.;Morrin, M.;Maheswaran, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Gender Differences in Information Processing Confidence in an Advertising Context: A Preliminary Study 미리보기
저자
Kempf, D. S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Gender Differences in Responses to Emotional Advertising: The Effect of the Presence of Others 미리보기
저자
Fisher, R. J.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Gender Differences in Responses to Form and Function 미리보기
저자
Liang, J.; Murray, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Gender Differences in the Cognitive Organization of Spending Attitudes 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Gender Differences in the Cognitive Organization of Spending Attitudes 미리보기
저자
Dinauer, L.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Gender Differences in the Risk Perceptions and Effectiveness of Risk Reducers in Online Purchasing 미리보기
저자
Garbarino, E.; Strahilevitz, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Gender Identity and Gender Salience: A Dual Path, Person-Situation Approach to Gender Effects in Consumer Research 미리보기
저자
Gould, S. J.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Gender Identity and Gender Salience: A Dual Path, Person-Situation Approach to Gender Effects in Consumer Research 미리보기
저자
Gould, S. J
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴