충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
106건 중 106건 출력
2/6 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Gender Identity Salience and Perceived Vulnerability to Breast Cancer 미리보기
저자
Sweldens, S.; Puntoni, S.; Tavassoli, N.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Gender Identity Salience and Perceived Vulnerability to Breast Cancer 미리보기
저자
Sweldens, S.; Puntoni, S.; Tavassoli, N.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Gender Issues: Gender as a Cultural Construct 미리보기
저자
Costa, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Gender Issues: Gender as a Cultural Construct 미리보기
저자
Costa, J. A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Gender Role Incongruency and Memorable Gift Exchange Experiences 미리보기
저자
Palan, K. M.; Areni, C. S.; Kiecker, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Generaciones/Generations: Cultural Identity, Memory, and the Market 미리보기
저자
Penaloza, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Generating eReferrals Using Incentives and Bribes: A Field Experiment Testing Various Incentives for online Referrals 미리보기
저자
Ahrens, J.; Strahilevitz, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Generating eReferrals Using Incentives and Bribes: A Field Experiment Testing Various Incentives for online Referrals 미리보기
저자
Ahrens, J.; Strahilevitz, M.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Generation Y's Representations of Who They Are and How They Give 미리보기
저자
Urbain, C.; Le Gall-Ely, M.; Gonzalez, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Generative Literacy and Consumer Empowerment 미리보기
저자
Jayanti, R.; Madhavaram, S.; Wachter, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Gentrification and Consumption: An Exploratory Study 미리보기
저자
Ilkucan, A.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Geographic Differences in the Consumption of Hedonic Products: What the Weather Tells the Marketer! 미리보기
저자
Sun, W.; Govind, R.; Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Geographic Differences in the Consumption of Hedonic Products: What the Weather Tells the Marketer! 미리보기
저자
Sun, W.; Govind, R.; Garg, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Getting Begets Wanting: A New Theory about Long-term Changes in Strength of Motivation 미리보기
저자
Vohs, K.D.; Kaikati, A.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Getting Lost ``Into the Wild'' : Understanding Consumers' Movie Enjoyment Through a Narrative Transportation Approach 미리보기
저자
Batat, W.; Wohlfeil, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Getting Lost ``Into the Wild'' : Understanding Consumers' Movie Enjoyment Through a Narrative Transportation Approach 미리보기
저자
Batat, W.; Wohlfeil, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Getting There: The Perception of Goal Progress and its Effects on Goal Pursuit 미리보기
저자
Chan, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Getting to the Heart of the Consumer: The Role of Emotions and Cognition (or the Lack Thereof) in Consumer Decision Making 미리보기
저자
Ramanathan, S.; Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Gettysburg Co-Constructed: Producing and Consuming Narratives in an American Battlefield 미리보기
저자
Chronis, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Gift-Giving as a Metaphor for Understanding New Products that Delight 미리보기
저자
Durgee, J.; Sego, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴