충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
106건 중 106건 출력
5/6 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
Green, Ethical, Sustainable Consumption 미리보기
저자
Gershoff, A.; Dobscha, S.; Chakravarti, A.; Irwin, J.; Winterich, K.P.; Luchs, M.; Van den Bergh, B.; Naylor, R.W.; Haws, K.; Griskevicius, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
Green Requests: Issue Importance and Compliance with Assertive Language 미리보기
저자
Kronrod, A.; Grinstein, A.; Wathieu, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
Grounded Theory Methodology and Consumer Behaviour, Procedures, Practice and Pitfalls 미리보기
저자
Goulding, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
Group-Derived Consumption: The Role of Similarity and Attractiveness in Identification with a Favorite Sports Team 미리보기
저자
Fisher, R. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
Group Differences in the Construction of Consumption Sets 미리보기
저자
Rassuli, K. M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
Group Differences in the Construction of Consumption Sets 미리보기
저자
Rassuli, K. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
Guilt and Purchase Commitment: Understanding Feelings of Guilt in a Retail Purchase Context 미리보기
저자
Dahl, D. W.; Honea, H.; Manchanda, R. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
Guilt Appeals in Green Advertising: Influences of Issue Proximity and Environmental Involvement 미리보기
저자
Chang, C.-T.; Lee, Y.-K.; Chen, T.-T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
Guilt Appeals: The Effects of Responsibility and Altruistic Norms 미리보기
저자
Basil, D. Z.; Ridgway, N. M.; Basil, M. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
Guiltless Gluttony: The Asymmetric Effect of Size Labels On Size Perceptions and Consumption 미리보기
저자
Krishna, A.; Aydinoglu, N.Z.; Wansink, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
The Generation Gap: A Baby Boomer vs. Gen Y Comparison of Religiosity, Consumer Values, and Advertising Appeal Effectiveness 미리보기
저자
Loroz, P. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
The Generation Gap: A Baby Boomer vs. Gen Y Comparison of Religiosity, Consumer Values, and Advertising Appeal Effectiveness 미리보기
저자
Loroz, P. S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
The Genie in the Bottle: How Prize Level and Salience of Odds of Winning Affect Promotion Attractiveness and Consumption Intentions in Instant Monetary Prize Promotions 미리보기
저자
Makienko, I.; Moritz, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
The Glass Is Both Half Full And Half Empty: The Strategic Use Of Mixed Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Anthony, C.I.; Cowley, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
The Glass Is Both Half Full And Half Empty: The Strategic Use Of Mixed Counterfactual Thoughts 미리보기
저자
Anthony, C.I.; Cowley, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
The Global Brand's Meaning Melange: Seeking Home Abroad through Global Brands 미리보기
저자
Bengtsson, A.; Venkatraman, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
The Global Economic Elite Consumer: Updating Mills' Power Elite From a Consumption Perspective 미리보기
저자
Gabel, T. G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
The Global Innovator and Country Innovativeness: A Cross-National Study of Consumer Propensity to Buy New Products 미리보기
저자
Tellis, G. J.; Yin, E.; Bell, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
The Globalness Route toward Brand Equity: How Consumer and Brand-Level Factors Change the Route to Success 미리보기
저자
Swoboda, B.; Pennemann, K.; Taube, M.; Foscht, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
The Good, the Bad and the Cheap: The Impact of Cultural Orientation on Inferred Motives Behind Bargaining Offers 미리보기
저자
Valenzuela, A.; Srivastava, J.; Lee, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 

하단메뉴