주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : G]
총
17
건 중
17
건 출력
1/1
페이지
제한항목
FAULKNER & GRAY INC
검색결과제한
자료유형
기사
(17)
저자
00
(15)
unknown
(2)
출판사
FAULKNER & GRAY INC
(17)
발행년도
1993
(3)
1999
(3)
2000
(3)
1997
(2)
2002
(2)
1994
(1)
1995
(1)
1998
(1)
2001
(1)
더보기
(4)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
검색리스트 테이블
No
자료
유형
서명
저자
발행처
원문제공시작년
수록
매체
1
Games Strategists Play
00
FAULKNER & GRAY INC
1993
2
General Electric Works It All Out
00
FAULKNER & GRAY INC
1994
3
Georgia-Pacific's Paper Profits: Discovering the secret of consumer value lets a forestry company spin tissue into gold
00
FAULKNER & GRAY INC
1997
4
Getting the Most from Your B2B-Enabled Supply Chain There are no "plug and play" solutions to integrating your supply chain with the Internet
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
5
Getting the Most from Your Intranet and Extranet Strategies Intranets and extranets aren't just for the multinationals anymore
00
FAULKNER & GRAY INC
2000
6
Gibson Greets a New Day: The nation's oldest greeting card company - running a distant third in a stagnant industry - is remaking itself with a slew of new products and venues
00
FAULKNER & GRAY INC
1997
7
Global Expansion Retailers' global expansion plans can create real challenges for their suppliers
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
8
Global Standards, Local Problems: "When in Rome" doesn't work anymore. More and more global firms are finding a correlation between ethical standards and economic success
00
FAULKNER & GRAY INC
1999
9
Going the Distance for MBA Candidates
00
FAULKNER & GRAY INC
1999
10
Going Up! Vertical Marketing on the Web There's a whole lot more to Web-based vertical marketing than simply installing a new software package
00
FAULKNER & GRAY INC
2000
11
Gotta Grow: You say your industry's heading south? You're looking to downsize? You're shedding last year's acquisitions? No matter
00
FAULKNER & GRAY INC
1995
12
Grappling with Dysfunctional Board Relationships
unknown
FAULKNER & GRAY INC
2002
13
Growth Strategies for Tough Times. It's not impossible to grow during economic slow-downs, it just takes a little more creativity
unknown
FAULKNER & GRAY INC
2002
14
GTE: The Razor's Edge
00
FAULKNER & GRAY INC
1993
15
The Greening of Corporate America
00
FAULKNER & GRAY INC
2000
16
The Growth Imperative: Your company can either grow or die
00
FAULKNER & GRAY INC
1999
17
The growth of outsourcing and its real potential-as well as the problems it can cause
00
FAULKNER & GRAY INC
1993
1
임시보관함보기
하단메뉴