주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : G]
총
13
건 중
13
건 출력
1/1
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(13)
저자
Taylor, Charles R.
(2)
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
(1)
Barrios, Andrés; Wilson, Bradley; Arias, Claudia
(1)
Black, I.
(1)
Brennan, M.
(1)
Breves, Priska; Schramm, Holger
(1)
Grau, Stacy Landreth; Zotos, Yorgos C.
(1)
Ivanov, Lachezar; Eisend, Martin; Bayon, Tomas
(1)
Lee, Y.-K.
(1)
Lee, Yu-Kang
(1)
Yoon, Hye Jin; Lee, Yoon-Joo
(1)
Zotos, Yorgos C.; Grau, Stacy Landreth
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(13)
발행년도
2014
(3)
2016
(2)
2017
(2)
2018
(2)
2019
(2)
2012
(1)
2020
(1)
더보기
(2)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Gender differences in arousal priming effects on humor advertising
저자
Yoon, Hye Jin; Lee, Yoon-Joo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Gendering conversational humor in advertising: an evolutionary explanation of the effects of spontaneous versus canned humor
저자
Ivanov, Lachezar; Eisend, Martin; Bayon, Tomas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gender stereotypes as a double-edged sword in political advertising
저자
Lee, Yu-Kang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Gender stereotypes as a double-edged sword in political advertising: persuasion effects of campaign theme and advertising style
저자
Lee, Y.-K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gender stereotypes in advertising: a review of current research
저자
Grau, Stacy Landreth; Zotos, Yorgos C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Gender stereotypes in advertising: exploring new directions
저자
Zotos, Yorgos C.; Grau, Stacy Landreth
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Generational Research and Advertising to Millennials
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Gerard Hastings and Christine Domegan - Social Marketing: From Tunes to Symphonies
저자
Brennan, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Getting the sustainability message across: an endorsed Colombian environmental cinematographic strategy
저자
Barrios, Andrés; Wilson, Bradley; Arias, Claudia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Getting the word out on Twitter: the role of influentials, information brokers and strong ties in building word-of-mouth for brands
저자
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Global Consumer Culture and Advertising Research
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Good for the feelings, bad for the memory: the impact of 3D versus 2D movies on persuasion knowledge and brand placement effectiveness
저자
Breves, Priska; Schramm, Holger
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Guy Champniss and Fernando Rodes Vila - Brand Valued: How Socially Valued Brands Hold the Key to a Sustainable Future and Business Success
저자
Black, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴