충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : G]
13건 중 13건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Gender differences in arousal priming effects on humor advertising 미리보기
저자
Yoon, Hye Jin; Lee, Yoon-Joo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Gendering conversational humor in advertising: an evolutionary explanation of the effects of spontaneous versus canned humor 미리보기
저자
Ivanov, Lachezar; Eisend, Martin; Bayon, Tomas
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Gender stereotypes as a double-edged sword in political advertising 미리보기
저자
Lee, Yu-Kang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Gender stereotypes as a double-edged sword in political advertising: persuasion effects of campaign theme and advertising style 미리보기
저자
Lee, Y.-K.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Gender stereotypes in advertising: a review of current research 미리보기
저자
Grau, Stacy Landreth; Zotos, Yorgos C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Gender stereotypes in advertising: exploring new directions 미리보기
저자
Zotos, Yorgos C.; Grau, Stacy Landreth
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Generational Research and Advertising to Millennials 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Gerard Hastings and Christine Domegan - Social Marketing: From Tunes to Symphonies 미리보기
저자
Brennan, M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Getting the sustainability message across: an endorsed Colombian environmental cinematographic strategy 미리보기
저자
Barrios, Andrés; Wilson, Bradley; Arias, Claudia
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Getting the word out on Twitter: the role of influentials, information brokers and strong ties in building word-of-mouth for brands 미리보기
저자
Araujo, Theo; Neijens, Peter; Vliegenthart, Rens
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Global Consumer Culture and Advertising Research 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Good for the feelings, bad for the memory: the impact of 3D versus 2D movies on persuasion knowledge and brand placement effectiveness 미리보기
저자
Breves, Priska; Schramm, Holger
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Guy Champniss and Fernando Rodes Vila - Brand Valued: How Socially Valued Brands Hold the Key to a Sustainable Future and Business Success 미리보기
저자
Black, I.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴