주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : H]
총
18
건 중
18
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2005
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(18)
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
(2)
Bei, L.-T.; Chen, E. Y. I.
(1)
Bosmans, A.; Warlop, L.
(1)
Chan, K.; McNeal, J. U.; Phil, F. C.
(1)
Chang, C.
(1)
Cotte, J.
(1)
Gershoff, A. D.; Johar, G. V.
(1)
Hamilton, R. W.; Biehal, G. J.
(1)
Hausman, A.
(1)
Khare, A.; Inman, J. J.
(1)
Kniazeva, M.
(1)
Murray, K. B.
(1)
Ridgway, N. M.; Kukar-Kinney, M.
(1)
Vanhuele, M.; Laurent, G.; Dreze, X.; Kenesei, Z.
(1)
Yoon, C.; Skurnik, I.; Park, D.; Schwarz, N.
(1)
Yoon, S.-O.; Simonson, I.
(1)
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
(1)
더보기
(12)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(18)
발행년도
2005
(18)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Habit Regimes in Consumption
저자
Khare, A.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Habitual Consumption
저자
Murray, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Happy New Year: An Examination of Chinese New Year Food Shopping Behavior
저자
Bei, L.-T.; Chen, E. Y. I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Hedonistic Rationality: The Duality of Food Consumption
저자
Hausman, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
"Hi, I'm a Compulsive Buyer:" A Content Analysis of Themes from Testimonial Telephone Calls at QVC
저자
Ridgway, N. M.; Kukar-Kinney, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Holistic Versus Digital Models of Multi-Digit Numerical Comparison
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How Children in Rural China Become Consumers
저자
Chan, K.; McNeal, J. U.; Phil, F. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How Consumers' Self-View Influences Their Goals, Information Processing, and Choices
저자
Hamilton, R. W.; Biehal, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Do Consumers and Managers Process Numeric Information? The Role of Numerical Cognition
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Do We Memorize Prices? A Numerical Cognition Perspective
저자
Vanhuele, M.; Laurent, G.; Dreze, X.; Kenesei, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Many Wings Does a Butterfly Have? Or Visual Stimuli As An Elicitation Technique For In-Depth Interviews
저자
Kniazeva, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Product Scarcity Impacts on Choice: Snob and Bandwagon Effects
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Stable Are Consumers' Constructed Preferences? A Contrast between Attraction and Compromise Effects
저자
Yoon, S.-O.; Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How Vulnerable Are Consumers to Persuasion Attempts?
저자
Bosmans, A.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How Warnings Become Recommendations: Paradoxical Effects of Warning on Beliefs of Older Consumers
저자
Yoon, C.; Skurnik, I.; Park, D.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How Well Do We Know Each Other? Theory and Method in Dyadic Prediction
저자
Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How Well Do You Know Me? Consumer Calibration of Others' Knowledge
저자
Gershoff, A. D.; Johar, G. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴