충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
18건 중 18건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Habit Regimes in Consumption 미리보기
저자
Khare, A.; Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Habitual Consumption 미리보기
저자
Murray, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Happy New Year: An Examination of Chinese New Year Food Shopping Behavior 미리보기
저자
Bei, L.-T.; Chen, E. Y. I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Hedonistic Rationality: The Duality of Food Consumption 미리보기
저자
Hausman, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
"Hi, I'm a Compulsive Buyer:" A Content Analysis of Themes from Testimonial Telephone Calls at QVC 미리보기
저자
Ridgway, N. M.; Kukar-Kinney, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Holistic Versus Digital Models of Multi-Digit Numerical Comparison 미리보기
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How Children in Rural China Become Consumers 미리보기
저자
Chan, K.; McNeal, J. U.; Phil, F. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How Consumers' Self-View Influences Their Goals, Information Processing, and Choices 미리보기
저자
Hamilton, R. W.; Biehal, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Do Consumers and Managers Process Numeric Information? The Role of Numerical Cognition 미리보기
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Do We Memorize Prices? A Numerical Cognition Perspective 미리보기
저자
Vanhuele, M.; Laurent, G.; Dreze, X.; Kenesei, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Many Wings Does a Butterfly Have? Or Visual Stimuli As An Elicitation Technique For In-Depth Interviews 미리보기
저자
Kniazeva, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Product Scarcity Impacts on Choice: Snob and Bandwagon Effects 미리보기
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Stable Are Consumers' Constructed Preferences? A Contrast between Attraction and Compromise Effects 미리보기
저자
Yoon, S.-O.; Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How Vulnerable Are Consumers to Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Bosmans, A.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How Warnings Become Recommendations: Paradoxical Effects of Warning on Beliefs of Older Consumers 미리보기
저자
Yoon, C.; Skurnik, I.; Park, D.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How Well Do We Know Each Other? Theory and Method in Dyadic Prediction 미리보기
저자
Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How Well Do You Know Me? Consumer Calibration of Others' Knowledge 미리보기
저자
Gershoff, A. D.; Johar, G. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴