충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Halloween Community: The Role of the Marketplace in Response to Social Isolation 미리보기
저자
Harris, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
A Halloween Community: The Role of the Marketplace in Response to Social Isolation 미리보기
저자
Harris, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
A Holiday Loved and Loathed: A Consumer Perspective of Valentine's Day 미리보기
저자
Close, A.; Zinkhan, G. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
A Holiday Loved and Loathed: A Consumer Perspective of Valentine's Day 미리보기
저자
Close, A.; Zinkhan, G. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Headbanging: As Resistance or Refuge 미리보기
저자
Caldwell, M.; Henry, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Headbanging: As Resistance or Refuge 미리보기
저자
Caldwell, M.; Henry, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
He Wants, She Wants: Gender, Category, and Disagreement in Spouse's Joint Decisions 미리보기
저자
Ward, C. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
He Wants, She Wants: Gender, Category, and Disagreement in Spouse's Joint Decisions 미리보기
저자
Ward, C. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Affect Influences Choice: An Investigation of the Comparison Processes 미리보기
저자
Yeung, C. W. M.; Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Affect Influences Choice: An Investigation of the Comparison Processes 미리보기
저자
Yeung, C. W. M.; Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Do Consumers Interpret Market Leadership Claims in Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs? 미리보기
저자
Mitra, A.; Swasy, J.; Aikin, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Do Consumers Interpret Market Leadership Claims in Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs? 미리보기
저자
Mitra, A.; Swasy, J.; Aikin, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Do Consumer Targets Perceive and Respond to Brand Agents in Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Wei, M.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Do Consumer Targets Perceive and Respond to Brand Agents in Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Wei, M.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How Far Do Feelings Go? How Attachments Influence Brand Extensions 미리보기
저자
Fedorikhin, A.; Park, C. W.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How Far Do Feelings Go? How Attachments Influence Brand Extensions 미리보기
저자
Fedorikhin, A.; Park, C. W.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How Single and Married Women Organize to Get the Food on the Table Every Day: Strategies, Orientations, Outcomes and the Role of Convenience Foods 미리보기
저자
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How Single and Married Women Organize to Get the Food on the Table Every Day: Strategies, Orientations, Outcomes and the Role of Convenience Foods 미리보기
저자
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
How Small is Zero Price? The True Value of Free Products 미리보기
저자
Shampan er, K.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
How Small is Zero Price? The True Value of Free Products 미리보기
저자
Shampan er, K.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴