주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : H]
총
15
건 중
15
건 출력
1/1
페이지
제한항목
2008
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(15)
저자
Areni, C.S.
(1)
Bolton, L.E.
(1)
Chalmers, T.D.; Arthur, D.
(1)
Czellar, S.; Luna, D.; Voyer, B.; Schwob, A.
(1)
Feng, J.; Wang, K.-Y.; Peracchio, L.A.
(1)
Fuller, J.; Luedicke, M.K.; Jawecki, G.
(1)
Grant, S.J.
(1)
Kumar, R.
(1)
Mead, N.L.; Griskevicius, V.
(1)
Moorman, C.; Luce, M.F.
(1)
Nuttall, P.; Tinson, J.
(1)
Tambyah, S.K.
(1)
Wang, J.; Calder, B.
(1)
Weinberger, M.F.; Wallendorf, M.
(1)
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
(1)
더보기
(10)
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(15)
발행년도
2008
(15)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Hard-Core Members' of Consumption-Oriented Subcultures Enactment of Identity: The Sacred Consumption of Two Subcultures
저자
Chalmers, T.D.; Arthur, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Having vs. Doing: Materialism, Experientialism, and the Experience of Materiality
저자
Weinberger, M.F.; Wallendorf, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Health Communication and Consumer Action: Promise and Pitfalls
저자
Moorman, C.; Luce, M.F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Health Marketing: Understanding Consumer Response to Risk and Remedy Messages
저자
Bolton, L.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Heard but Not Seen: A Teenage Centric Approach to Music Consumption Research
저자
Nuttall, P.; Tinson, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Homo Consumicus: Emerging Research in Evolutionary Consumer Behavior
저자
Mead, N.L.; Griskevicius, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How Argument Structure Biases Acceptance of Advertising Claims: Explaining Deviations from Logical Reasoning in Terms of Subjective Probabilities
저자
Areni, C.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How Brands Enchant: Insights from Observing Community Driven Brand Creation
저자
Fuller, J.; Luedicke, M.K.; Jawecki, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Embarrassing: An Examination of the Sources of Consumer Embarrassment and the Role of Self-Awareness
저자
Kumar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Media and Advertising Jointly Affect Ad Effectiveness
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Personal Are Consumer Brand Evaluations? Disentangling the Role of Personal and Extrapersonal Associations in Consumer Judgments
저자
Czellar, S.; Luna, D.; Voyer, B.; Schwob, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Self-View and Type of Processing Affect Context Effects Produced by Viewing Products on Various Display Table Surfaces
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Stock Prices Influence Investment Behavior
저자
Grant, S.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Third-party Organization (TPO) Endorsement Advertising Works: Do Consumers Perceive TPO Endorsement As Signals of Quality?
저자
Feng, J.; Wang, K.-Y.; Peracchio, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Hungry Ghost Dinner and Auction: Real-World Auction, Other-World Meanings
저자
Tambyah, S.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
임시보관함보기
하단메뉴