충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
15건 중 15건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Hard-Core Members' of Consumption-Oriented Subcultures Enactment of Identity: The Sacred Consumption of Two Subcultures 미리보기
저자
Chalmers, T.D.; Arthur, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Having vs. Doing: Materialism, Experientialism, and the Experience of Materiality 미리보기
저자
Weinberger, M.F.; Wallendorf, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Health Communication and Consumer Action: Promise and Pitfalls 미리보기
저자
Moorman, C.; Luce, M.F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Health Marketing: Understanding Consumer Response to Risk and Remedy Messages 미리보기
저자
Bolton, L.E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Heard but Not Seen: A Teenage Centric Approach to Music Consumption Research 미리보기
저자
Nuttall, P.; Tinson, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Homo Consumicus: Emerging Research in Evolutionary Consumer Behavior 미리보기
저자
Mead, N.L.; Griskevicius, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How Argument Structure Biases Acceptance of Advertising Claims: Explaining Deviations from Logical Reasoning in Terms of Subjective Probabilities 미리보기
저자
Areni, C.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How Brands Enchant: Insights from Observing Community Driven Brand Creation 미리보기
저자
Fuller, J.; Luedicke, M.K.; Jawecki, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Embarrassing: An Examination of the Sources of Consumer Embarrassment and the Role of Self-Awareness 미리보기
저자
Kumar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Media and Advertising Jointly Affect Ad Effectiveness 미리보기
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Personal Are Consumer Brand Evaluations? Disentangling the Role of Personal and Extrapersonal Associations in Consumer Judgments 미리보기
저자
Czellar, S.; Luna, D.; Voyer, B.; Schwob, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Self-View and Type of Processing Affect Context Effects Produced by Viewing Products on Various Display Table Surfaces 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Stock Prices Influence Investment Behavior 미리보기
저자
Grant, S.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Third-party Organization (TPO) Endorsement Advertising Works: Do Consumers Perceive TPO Endorsement As Signals of Quality? 미리보기
저자
Feng, J.; Wang, K.-Y.; Peracchio, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Hungry Ghost Dinner and Auction: Real-World Auction, Other-World Meanings 미리보기
저자
Tambyah, S.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴