충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
18건 중 18건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Happy Now or Overall? The Measurement of Local versus Global Well-Being 미리보기
저자
Wood, S.L.; Craig, A.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Happy Now or Overall? The Measurement of Local versus Global Well-Being 미리보기
저자
Wood, S.L.; Craig, A.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Hear Is the Thing: The Influence of Sound-to-Writing Correspondence on Brand Name Processing 미리보기
저자
Luna, D.; Carnevale, M.; Lerman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Hear Is the Thing: The Influence of Sound-to-Writing Correspondence on Brand Name Processing 미리보기
저자
Luna, D.; Carnevale, M.; Lerman, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
HLM: Hierarchical Linear Models 미리보기
저자
Iacobucci, D.; Henderson, G.; Duhachek, A.; Oakley, J.; Hoeffler, S.; Posavac, S.; Botti, S.; Burson, K.A.; Aggarwal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
HLM: Hierarchical Linear Models 미리보기
저자
Iacobucci, D.; Henderson, G.; Duhachek, A.; Oakley, J.; Hoeffler, S.; Posavac, S.; Botti, S.; Burson, K.A.; Aggarwal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Hot Stimuli and Arousal: Implications for Temporal Orientation, Trial and Price 미리보기
저자
Duff, B.; Faber, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Hot Stimuli and Arousal: Implications for Temporal Orientation, Trial and Price 미리보기
저자
Duff, B.; Faber, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How a Consumption Failure Influences an Observing Customer's Attribution and Perceived Service Quality: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Chan, E.K.Y.; Su, L.; Wan, L.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How a Consumption Failure Influences an Observing Customer's Attribution and Perceived Service Quality: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Chan, E.K.Y.; Su, L.; Wan, L.C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How and When Alpha-Numeric Brand Names Affect Consumer Preferences 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How and When Alpha-Numeric Brand Names Affect Consumer Preferences 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Does the Defensive Consumer Choose? 미리보기
저자
Ashworth, L.; Wilson, A.; Darke, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Does the Defensive Consumer Choose? 미리보기
저자
Ashworth, L.; Wilson, A.; Darke, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation 미리보기
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation 미리보기
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How to Overcome Customers' Adoption Barriers? 미리보기
저자
Kuester, S.; Hess, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How to Overcome Customers' Adoption Barriers? 미리보기
저자
Kuester, S.; Hess, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴