충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Hate the Wait? Why Customers Who Wait Longer Buy More 미리보기
저자
Cooke, A.D.; Munichor, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Having More: New Insights on the Impact of Numerosity on Consumer Decision Making 미리보기
저자
Yang, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Healthy Satiation: The Role of Satiation in Having Effective Self Control 미리보기
저자
Redden, J.; Haws, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Helping or hindering? Sibling interaction in child influence strategies 미리보기
저자
Kerrane, B.; Hogg, M.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Hiding Guilt 미리보기
저자
Anthony, C.I.; Cowley, E.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Hiding in Plain Sight: `Secret' Anorexia Nervosa Communities on YouTube™ 미리보기
저자
Veer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Hopelessly Devoted? Word-of-Mouth and Diagnosticity in a Stable Preference Context 미리보기
저자
Pyle, M.; Dacin, P.; Pancer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How Asking ``Who Am I?'' Affects What You Buy: The Influence of Self-Discovery on Consumption 미리보기
저자
Wu, E.; Cutright, K.; Fitzsimons, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
How Does Construal Level Influence Donations to Individuals and Organizations 미리보기
저자
Ein-Gar, D.; Levontin, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
How Does Power Affect Evaluation of Brand Extensions? 미리보기
저자
Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
How Goals Affect the Impact of Product Attributes on Product Evaluation: The Role of Attribute Ability, Goal Activation and Goal-Product Fit 미리보기
저자
Xiao, N.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
How Low Can I Go? The Comparative Effect of Low Status Users on Buying Intentions 미리보기
저자
Shalev, E.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
How Mood Moderates the Effect of Context on Product Judgments 미리보기
저자
Lerouge, D.; Avramova, Y.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
How Objective and Subjective Mental Resources Influence Task Performance: Testing the ``I Worked Hard, I Must Be Depleted'' Hypothesis 미리보기
저자
Bosmans, A.; Pieters, R.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
How Self-View Influences Consumers' Propensity to Adopt New Products: Role of Product Newness and Risk-Relieving Information 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
How the Order of Information About an Experiential Product Impacts Affective Evaluation 미리보기
저자
Wilcox, K.; Roggeveen, A.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴