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Graduate School of Business Administration, Harvard University 삭제

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1.
서명
Health Care's Service Fanatics 미리보기
저자
Merlino, J.I.; Raman, A.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
2.
서명
Honeywell's CEO on How He Avoided Layoffs By asking employees to take unpaid leaves, Honeywell positioned itself for recovery from the recession 미리보기
저자
Cote, D.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
HOW I DID IT Amway's President on Reinventing the Business to Succeed in China Trustworthiness, cooperation, and a willingness to adapt to daunting new regulations rewarded the company with a $4 billion business 미리보기
저자
DeVos, D.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
4.
서명
HOW I DID IT Burberry's CEO On Turning an Aging British Icon into a Global Luxury Brand Burberry's historical core, the trench coat, dominates the company's profitable new strategy 미리보기
저자
Ahrendts, A.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
5.
서명
How to Negotiate with VCs 미리보기
저자
Malhotra, D.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
6.
서명
How to Profit from ``Lean Advertising'' Online video can offer big payoffs for companies with small budgets. PLUS Better ways to present confusing data, and how allies and other network partners affect your strategy 미리보기
저자
unknown
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
7.
서명
How Women Decide As buyers in a B2B setting, women make decisions differently than men do. Executives at Deloitte designed a training program that raised awareness of those differences-and improved interactions with all prospective clients 미리보기
저자
Benko, C.; Pelster, B.
발행처
Graduate School of Business Administration, Harvard University
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
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