충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
146건 중 146건 출력
5/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
81.
서명
How Do Consumers Interpret Market Leadership Claims in Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs? 미리보기
저자
Mitra, A.; Swasy, J.; Aikin, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
82.
서명
How Do Consumer Targets Perceive and Respond to Brand Agents in Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Wei, M.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
83.
서명
How Do Consumer Targets Perceive and Respond to Brand Agents in Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Wei, M.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
84.
서명
How Does Construal Level Influence Donations to Individuals and Organizations 미리보기
저자
Ein-Gar, D.; Levontin, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
85.
서명
How Does Power Affect Evaluation of Brand Extensions? 미리보기
저자
Kim, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
86.
서명
How Does Prior Knowledge Influence Consumer Learning? A Study of Analogy & Categorization Effects 미리보기
저자
Gregan-Paxton, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
87.
서명
How Does Skinny Sell? Body Size and Pricing Effects on Advertising Effectiveness and Body Esteem 미리보기
저자
Polonsky, M.; Kareklas, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
88.
서명
How Does the Defensive Consumer Choose? 미리보기
저자
Ashworth, L.; Wilson, A.; Darke, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
89.
서명
How Does the Defensive Consumer Choose? 미리보기
저자
Ashworth, L.; Wilson, A.; Darke, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
90.
서명
How Do I Prefer Thee? Let the Task Decide for Me: Examining Task Effects and Consumer Preference Formation 미리보기
저자
Carmon, Z.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
91.
서명
How Do Low-Price Guarantees Deter Consumer Price Search? The Effects of Branded Variants and Search Cost 미리보기
저자
Ho, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
92.
서명
How Do We Memorize Prices? A Numerical Cognition Perspective 미리보기
저자
Vanhuele, M.; Laurent, G.; Dreze, X.; Kenesei, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
93.
서명
How Embarrassing: An Examination of the Sources of Consumer Embarrassment and the Role of Self-Awareness 미리보기
저자
Kumar, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
94.
서명
How Far Do Feelings Go? How Attachments Influence Brand Extensions 미리보기
저자
Fedorikhin, A.; Park, C. W.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
95.
서명
How Far Do Feelings Go? How Attachments Influence Brand Extensions 미리보기
저자
Fedorikhin, A.; Park, C. W.; Thomson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
96.
서명
How Goal-Based Labels Drive Choice and Choice Satisfaction 미리보기
저자
Geskens, K.; Goedertier, F.; Weijters, B.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
97.
서명
How Goals Affect the Impact of Product Attributes on Product Evaluation: The Role of Attribute Ability, Goal Activation and Goal-Product Fit 미리보기
저자
Xiao, N.; Ashworth, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
98.
서명
How Green is My Value: Exploring the Relationship Between Environmentalism and Materialism 미리보기
저자
Banarjee, B.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
99.
서명
How Green is My Value: Exploring the Relationship Between Environmentalism and Materialism 미리보기
저자
Banarjee, B.;McKeage, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
100.
서명
How ``Healthy Eating'' Packaging Cues Affect Purchasing and Consumption Behavior 미리보기
저자
Deng, X.; Kahn, B.; Michalski, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴