충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
146건 중 146건 출력
6/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
101.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation 미리보기
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation 미리보기
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
How Long Does it Seem? Advancing the Understanding of Past and Future Time Perception 미리보기
저자
LeBoeuf, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
How Low Can I Go? The Comparative Effect of Low Status Users on Buying Intentions 미리보기
저자
Shalev, E.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
How Many Wings Does a Butterfly Have? Or Visual Stimuli As An Elicitation Technique For In-Depth Interviews 미리보기
저자
Kniazeva, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
How Media and Advertising Jointly Affect Ad Effectiveness 미리보기
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
How Mindset Influences Consumer Decisions: Investigating the Role of Mental Imagery and Affective Responses 미리보기
저자
Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
How Mood Moderates the Effect of Context on Product Judgments 미리보기
저자
Lerouge, D.; Avramova, Y.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
How Much is Enough? A Preliminary Empirical Study of the Price Tolerance Zone in Singapore 미리보기
저자
Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
How Much to Give and How to Frame It? Donation Size and Donation Framing in Cause-Related Marketing 미리보기
저자
Muller, S.S.; Fries, A.; Gedenk, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
How Now Ralph Lauren? The Separation of Brand and Product in a "Counterfeit Culture" 미리보기
저자
Gentry, J. W.; Putrevu, S.; Shultz, C.; Commuri, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
How Objective and Subjective Mental Resources Influence Task Performance: Testing the ``I Worked Hard, I Must Be Depleted'' Hypothesis 미리보기
저자
Bosmans, A.; Pieters, R.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
How Personal Are Consumer Brand Evaluations? Disentangling the Role of Personal and Extrapersonal Associations in Consumer Judgments 미리보기
저자
Czellar, S.; Luna, D.; Voyer, B.; Schwob, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
How Processing Modes Influence Consumers' Cognitive Representations of Product Perceptions Formed from Similarity Judgments 미리보기
저자
Hoffman, D.; Kumar, P.; Novak, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
How Product Scarcity Impacts on Choice: Snob and Bandwagon Effects 미리보기
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
How Self-View and Type of Processing Affect Context Effects Produced by Viewing Products on Various Display Table Surfaces 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
How Self-View Influences Consumers' Propensity to Adopt New Products: Role of Product Newness and Risk-Relieving Information 미리보기
저자
Ma, Z.; Yang, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
How Should One be Told to Hold? 미리보기
저자
Leclerc, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
How Single and Married Women Organize to Get the Food on the Table Every Day: Strategies, Orientations, Outcomes and the Role of Convenience Foods 미리보기
저자
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴