주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : H]
총
146
건 중
146
건 출력
6/8
페이지
제한항목
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(146)
저자
Ashworth, L.; Wilson, A.; Darke, P.
(2)
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
(2)
Caldwell, M.; Henry, P.
(2)
Chan, E.K.Y.; Su, L.; Wan, L.C.
(2)
Close, A.; Zinkhan, G. M.
(2)
Duff, B.; Faber, R.
(2)
Fedorikhin, A.; Park, C. W.; Thomson, M.
(2)
Gunasti, K.; Ross, W.T.
(2)
Harris, G.
(2)
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
(2)
Iacobucci, D.; Henderson, G.; Duhachek, A.; Oakley, J.; Hoeffler, S.; Posavac, S.; Botti, S.; Burson, K.A.; Aggarwal, P.
(2)
Kuester, S.; Hess, S.
(2)
Luna, D.; Carnevale, M.; Lerman, D.
(2)
Mitra, A.; Swasy, J.; Aikin, K.
(2)
Shampan er, K.; Ariely, D.
(2)
Swain, S. D.; Hanna, R.; Abendroth, L. J.
(2)
Thomas, M.; Morwitz, V.
(2)
Ward, C. B.
(2)
Wei, M.-L.
(2)
Wood, S.L.; Craig, A.W.
(2)
Yeung, C. W. M.; Qiu, C.
(2)
Anthony, C.I.; Cowley, E.; Pandelaere, M.
(1)
Areni, C.S.
(1)
Babbes, G. S.
(1)
Banarjee, B.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(136)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(10)
발행년도
2006
(22)
2005
(18)
2009
(18)
2012
(16)
2008
(15)
2007
(13)
2013
(12)
1997
(7)
2001
(6)
1994
(5)
1993
(3)
1996
(3)
2000
(3)
2003
(3)
1980
(2)
더보기
(10)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
101.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
102.
서명
How I Feel is More Important Than How You Feel: The Role of Process and Outcome Emotions on Object Evaluation
저자
Atakan, S.; Burson, K.A.; Bagozzi, R.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
103.
서명
How Individuals Develop Brand Evaluations in Different Contexts-The Relative Impacts of Affect, Self-Relevant Thoughts, and Product-Attribute Thoughts
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
104.
서명
How Long Does it Seem? Advancing the Understanding of Past and Future Time Perception
저자
LeBoeuf, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
105.
서명
How Low Can I Go? The Comparative Effect of Low Status Users on Buying Intentions
저자
Shalev, E.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
106.
서명
How Many Wings Does a Butterfly Have? Or Visual Stimuli As An Elicitation Technique For In-Depth Interviews
저자
Kniazeva, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
107.
서명
How Media and Advertising Jointly Affect Ad Effectiveness
저자
Wang, J.; Calder, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
108.
서명
How Mindset Influences Consumer Decisions: Investigating the Role of Mental Imagery and Affective Responses
저자
Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
109.
서명
How Mood Moderates the Effect of Context on Product Judgments
저자
Lerouge, D.; Avramova, Y.; Stapel, D.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
110.
서명
How Much is Enough? A Preliminary Empirical Study of the Price Tolerance Zone in Singapore
저자
Marshall, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
111.
서명
How Much to Give and How to Frame It? Donation Size and Donation Framing in Cause-Related Marketing
저자
Muller, S.S.; Fries, A.; Gedenk, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
112.
서명
How Now Ralph Lauren? The Separation of Brand and Product in a "Counterfeit Culture"
저자
Gentry, J. W.; Putrevu, S.; Shultz, C.; Commuri, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
113.
서명
How Objective and Subjective Mental Resources Influence Task Performance: Testing the ``I Worked Hard, I Must Be Depleted'' Hypothesis
저자
Bosmans, A.; Pieters, R.; Baumgartner, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
114.
서명
How Personal Are Consumer Brand Evaluations? Disentangling the Role of Personal and Extrapersonal Associations in Consumer Judgments
저자
Czellar, S.; Luna, D.; Voyer, B.; Schwob, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
115.
서명
How Processing Modes Influence Consumers' Cognitive Representations of Product Perceptions Formed from Similarity Judgments
저자
Hoffman, D.; Kumar, P.; Novak, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
116.
서명
How Product Scarcity Impacts on Choice: Snob and Bandwagon Effects
저자
van Herpen, E.; Pieters, R.; Zeelenberg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
117.
서명
How Self-View and Type of Processing Affect Context Effects Produced by Viewing Products on Various Display Table Surfaces
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
118.
서명
How Self-View Influences Consumers' Propensity to Adopt New Products: Role of Product Newness and Risk-Relieving Information
저자
Ma, Z.; Yang, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
119.
서명
How Should One be Told to Hold?
저자
Leclerc, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
120.
서명
How Single and Married Women Organize to Get the Food on the Table Every Day: Strategies, Orientations, Outcomes and the Role of Convenience Foods
저자
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
8
임시보관함보기
하단메뉴