주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : H]
총
53
건 중
53
건 출력
1/3
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(53)
저자
Allen, Alexis M.; Eilert, Meike; Peloza, John
(1)
Anderson, Eric; Lin, Song; Simester, Duncan; Tucker, Catherine
(1)
Andrews, J.C.; Netemeyer, R.G.; Kees, J.; Burton, S.
(1)
André, Quentin; Chandon, Pierre; Haws, Kelly
(1)
Borah, Abhishek; Tellis, Gerard J.
(1)
Bublitz, Melissa G.; Hansen, Jonathan; Peracchio, Laura A.; Tussler, Sherrie
(1)
Caldieraro, Fabio; Kao, Ling-Jing; Cunha, Marcus
(1)
Cao, Zixia; Yan, Ruiliang
(1)
Chan, K.W.; Wan, E.W.
(1)
Chen, Hua; Lim, Noah
(1)
Daljord, Øystein; Misra, Sanjog; Nair, Harikesh S.
(1)
Datta, Hannes; Ailawadi, Kusum L.; van Heerde, Harald J.
(1)
Davis, Derick F.; Bagchi, Rajesh
(1)
DeRosia, Eric D.; Elder, Ryan S.
(1)
Eisend, Martin
(1)
Ertekin, Larisa; Sorescu, Alina; Houston, Mark B.
(1)
Etkin, Jordan; Sela, Aner
(1)
Fuchs, Christoph; Schreier, Martin; van Osselaer, Stijn M. J.
(1)
Gao, Huachao; Zhang, Yinlong; Mittal, Vikas
(1)
Giesler, M.
(1)
Goodman, J.K.; Irmak, C.
(1)
Hauser, J. R.
(1)
Homburg, C.; Jensen, O.; Hahn, A.
(1)
Howlett, E.; Burton, S.; Tangari, A.H.; Bui, M.
(1)
Jami, Ata
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(30)
American Marketing Association]
(21)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(2)
발행년도
2012
(9)
2018
(8)
2019
(8)
2015
(7)
2013
(6)
2017
(6)
2016
(5)
1993
(2)
2014
(2)
더보기
(4)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Halo (Spillover) Effects in Social Media: Do Product Recalls of One Brand Hurt or Help Rival Brands?
저자
Borah, Abhishek; Tellis, Gerard J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Hands Off My Brand! The Financial Consequences of Protecting Brands Through Trademark Infringement Lawsuits
저자
Ertekin, Larisa; Sorescu, Alina; Houston, Mark B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Harbingers of Failure
저자
Anderson, Eric; Lin, Song; Simester, Duncan; Tucker, Catherine
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Harmful Effects of Mental Imagery and Customer Orientation During New Product Screening
저자
DeRosia, Eric D.; Elder, Ryan S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Harmful Upward Line Extensions: Can the Launch of Premium Products Result in Competitive Disadvantages?
저자
Caldieraro, Fabio; Kao, Ling-Jing; Cunha, Marcus
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Harvesting Brand Information from Social Tags
저자
Nam, Hyoryung; Joshi, Yogesh V.; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Have We Progressed Marketing Knowledge? A Meta-Meta-Analysis of Effect Sizes in Marketing Research
저자
Eisend, Martin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Having Control Over and Above Situations: The Influence of Elevated Viewpoints on Risk Taking
저자
Jami, Ata
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Having Versus Consuming: Failure to Estimate Usage Frequency Makes Consumers Prefer Multifeature Products
저자
Goodman, J.K.; Irmak, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Health Creates Wealth? The Use of Nutrition Claims and Firm Financial Performance
저자
Cao, Zixia; Yan, Ruiliang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Healthful Food Decision Making in Response to Traffic Light Color-Coded Nutrition Labeling
저자
Koenigstorfer, J.; Groeppel-Klein, A.; Kamm, F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Healthy Choice: The Effect of Simplified Point-of-Sale Nutritional Information on Consumer Food Choice Behavior
저자
Nikolova, Hristina Dzhogleva; Inman, J. Jeffrey
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Healthy Through Presence or Absence, Nature or Science? A Framework for Understanding Front-of-Package Food Claims
저자
André, Quentin; Chandon, Pierre; Haws, Kelly
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
HIRING THE RESEARCHERS OF TOMORROW Recruiting, developing and nurturing data scientists
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Hold the Salt! Effects of Sodium Information Provision, Sodium Content, and Hypertension on Perceived Cardiovascular Disease Risk and Purchase Intentions
저자
Howlett, E.; Burton, S.; Tangari, A.H.; Bui, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Homogeneous Contracts for Heterogeneous Agents: Aligning Sales Force Composition and Compensation
저자
Daljord, Øystein; Misra, Sanjog; Nair, Harikesh S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How and When Does Customer Orientation Influence Frontline Employee Job Outcomes? A Meta-Analytic Evaluation
저자
Zablah, A.R.; Franke, G.R.; Brown, T.J.; Bartholomew, D.E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How and Why the Collaborative Consumption of Food Leads to Overpurchasing, Overconsumption, and Waste
저자
Parker, Jeffrey R.; Umashankar, Nita; Schleicher, Martin G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
How Attribute Quantity Influences Option Choice
저자
Sela, A.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
How Business Customers Judge Solutions: Solution Quality and Value in Use
저자
Macdonald, Emma K.; Kleinaltenkamp, Michael; Wilson, Hugh N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴