충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
53건 중 53건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Halo (Spillover) Effects in Social Media: Do Product Recalls of One Brand Hurt or Help Rival Brands? 미리보기
저자
Borah, Abhishek; Tellis, Gerard J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Hands Off My Brand! The Financial Consequences of Protecting Brands Through Trademark Infringement Lawsuits 미리보기
저자
Ertekin, Larisa; Sorescu, Alina; Houston, Mark B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Harbingers of Failure 미리보기
저자
Anderson, Eric; Lin, Song; Simester, Duncan; Tucker, Catherine
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Harmful Effects of Mental Imagery and Customer Orientation During New Product Screening 미리보기
저자
DeRosia, Eric D.; Elder, Ryan S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Harmful Upward Line Extensions: Can the Launch of Premium Products Result in Competitive Disadvantages? 미리보기
저자
Caldieraro, Fabio; Kao, Ling-Jing; Cunha, Marcus
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Harvesting Brand Information from Social Tags 미리보기
저자
Nam, Hyoryung; Joshi, Yogesh V.; Kannan, P. K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Have We Progressed Marketing Knowledge? A Meta-Meta-Analysis of Effect Sizes in Marketing Research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Having Control Over and Above Situations: The Influence of Elevated Viewpoints on Risk Taking 미리보기
저자
Jami, Ata
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Having Versus Consuming: Failure to Estimate Usage Frequency Makes Consumers Prefer Multifeature Products 미리보기
저자
Goodman, J.K.; Irmak, C.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Health Creates Wealth? The Use of Nutrition Claims and Firm Financial Performance 미리보기
저자
Cao, Zixia; Yan, Ruiliang
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Healthful Food Decision Making in Response to Traffic Light Color-Coded Nutrition Labeling 미리보기
저자
Koenigstorfer, J.; Groeppel-Klein, A.; Kamm, F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Healthy Choice: The Effect of Simplified Point-of-Sale Nutritional Information on Consumer Food Choice Behavior 미리보기
저자
Nikolova, Hristina Dzhogleva; Inman, J. Jeffrey
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Healthy Through Presence or Absence, Nature or Science? A Framework for Understanding Front-of-Package Food Claims 미리보기
저자
André, Quentin; Chandon, Pierre; Haws, Kelly
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
HIRING THE RESEARCHERS OF TOMORROW Recruiting, developing and nurturing data scientists 미리보기
저자
Terhanian, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Hold the Salt! Effects of Sodium Information Provision, Sodium Content, and Hypertension on Perceived Cardiovascular Disease Risk and Purchase Intentions 미리보기
저자
Howlett, E.; Burton, S.; Tangari, A.H.; Bui, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Homogeneous Contracts for Heterogeneous Agents: Aligning Sales Force Composition and Compensation 미리보기
저자
Daljord, Øystein; Misra, Sanjog; Nair, Harikesh S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
How and When Does Customer Orientation Influence Frontline Employee Job Outcomes? A Meta-Analytic Evaluation 미리보기
저자
Zablah, A.R.; Franke, G.R.; Brown, T.J.; Bartholomew, D.E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
How and Why the Collaborative Consumption of Food Leads to Overpurchasing, Overconsumption, and Waste 미리보기
저자
Parker, Jeffrey R.; Umashankar, Nita; Schleicher, Martin G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
How Attribute Quantity Influences Option Choice 미리보기
저자
Sela, A.; Berger, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
How Business Customers Judge Solutions: Solution Quality and Value in Use 미리보기
저자
Macdonald, Emma K.; Kleinaltenkamp, Michael; Wilson, Hugh N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴