충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
53건 중 53건 출력
2/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
How Buyers Perceive Savings in a Bundle Price: An Examination of a Bundle's Transaction Value 미리보기
저자
Yadav, M. S.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
How Can Stressed Employees Deliver Better Customer Service? The Underlying Self-Regulation Depletion Mechanism 미리보기
저자
Chan, K.W.; Wan, E.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
How Consumers Allocate Their Time When Searching for Information 미리보기
저자
Hauser, J. R.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
How Consumers' Political Ideology and Status-Maintenance Goals Interact to Shape Their Desire for Luxury Goods 미리보기
저자
Kim, Jeehye Christine; Park, Brian; Dubois, David
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
How Customer Referral Programs Turn Social Capital into Economic Capital 미리보기
저자
Van den Bulte, Christophe; Bayer, Emanuel; Skiera, Bernd; Schmitt, Philipp
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
How Deviations from Performance Norms Impact Charitable Donations 미리보기
저자
Allen, Alexis M.; Eilert, Meike; Peloza, John
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
How Disgust Enhances the Effectiveness of Fear Appeals 미리보기
저자
Morales, A.C.; Wu, E.C.; Fitzsimons, G.J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
How Does Consumers' Local or Global Identity Influence Price—Perceived Quality Associations? The Role of Perceived Quality Variance 미리보기
저자
Yang, Zhiyong; Sun, Sijie; Lalwani, Ashok K.; Janakiraman, Narayan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
How Does Local—Global Identity Affect Price Sensitivity? 미리보기
저자
Gao, Huachao; Zhang, Yinlong; Mittal, Vikas
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
How Does Team Composition Affect Effort in Contests? A Theoretical and Experimental Analysis 미리보기
저자
Chen, Hua; Lim, Noah
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
How Doppelganger Brand Images Influence the Market Creation Process: Longitudinal Insights from the Rise of Botox Cosmetic 미리보기
저자
Giesler, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
How Do Specialized Personal Incentives Enhance Sales Performance? The Benefits of Steady Sales Growth 미리보기
저자
Patil, Ashutosh; Syam, Niladri
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
How Encouraging Niceness Can Incentivize Nastiness: An Unintended Consequence of Advertising Reform 미리보기
저자
Jung, Minah H.; Critcher, Clayton R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
How Evaluations of Multiple Percentage Price Changes Are Influenced by Presentation Mode and Percentage Ordering: The Role of Anchoring and Surprise 미리보기
저자
Davis, Derick F.; Bagchi, Rajesh
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
How Experience Variety Shapes Postpurchase Product Evaluation 미리보기
저자
Etkin, Jordan; Sela, Aner
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
How Graphic Visual Health Warnings Affect Young Smokers' Thoughts of Quitting 미리보기
저자
Andrews, J.C.; Netemeyer, R.G.; Kees, J.; Burton, S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
How Images of Other Consumers Influence Subsequent Taste Perceptions 미리보기
저자
Poor, M.; Duhachek, A.; Krishnan, H.S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
How Kinetic Property Shapes Novelty Perceptions 미리보기
저자
Kim, Junghan; Lakshmanan, Arun
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
How Language Shapes Word of Mouth's Impact 미리보기
저자
Packard, Grant; Berger, Jonah
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
How Liberals and Conservatives Respond to Equality-Based and Proportionality-Based Rewards in Charity Advertising 미리보기
저자
Lee, Younghwa; Yoon, Sukki; Lee, Young Woo; Royne, Marla B.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴