충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
53건 중 53건 출력
3/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
41.
서명
How Should Firms Manage Excessive Product Use? A Continuous-Time Demand Model to Test Reward Schedules, Notifications, and Time Limits 미리보기
저자
Nevskaya, Yulia; Albuquerque, Paulo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
How Time Horizon Perceptions and Relationship Deficits Affect Impulsive Consumption 미리보기
저자
Sinha, J.; Wang, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
How to activate a brand internally 미리보기
저자
Marshall, J.; Mayer, D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
How to Combat the Unhealthy = Tasty Intuition: The Influencing Role of Health Consciousness 미리보기
저자
Mai, Robert; Hoffmann, Stefan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
How to Organize Pricing? Vertical Delegation and Horizontal Dispersion of Pricing Authority 미리보기
저자
Homburg, C.; Jensen, O.; Hahn, A.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
How to Separate the Wheat from the Chaff: Improved Variable Selection for New Customer Acquisition 미리보기
저자
Tillmanns, Sebastian; Hofstede, Frenkel Ter; Krafft, Manfred; Goetz, Oliver
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
How to SHIFT Consumer Behaviors to be More Sustainable: A Literature Review and Guiding Framework 미리보기
저자
White, Katherine; Habib, Rishad; Hardisty, David J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
How to Think, Not What to Think 미리보기
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
How Variety-Seeking Versus Inertial Tendency Influences the Effectiveness of Immediate Versus Delayed Promotions 미리보기
저자
Kim, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
How Well Does Consumer-Based Brand Equity Align with Sales-Based Brand Equity and Marketing-Mix Response? 미리보기
저자
Datta, Hannes; Ailawadi, Kusum L.; van Heerde, Harald J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Hunger and Food Well-Being: Advancing Research and Practice 미리보기
저자
Bublitz, Melissa G.; Hansen, Jonathan; Peracchio, Laura A.; Tussler, Sherrie
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
The Handmade Effect: What's Love Got to Do with It? 미리보기
저자
Fuchs, Christoph; Schreier, Martin; van Osselaer, Stijn M. J.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
The Hesitant Hai Gui: Return-Migration Preferences of U.S.-Educated Chinese Scientists and Engineers 미리보기
저자
Zeithammer, R.; Kellogg, R.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴