충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
146건 중 146건 출력
4/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
How Affect Influences Choice: An Investigation of the Comparison Processes 미리보기
저자
Yeung, C. W. M.; Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
How Affect Influences Choice: An Investigation of the Comparison Processes 미리보기
저자
Yeung, C. W. M.; Qiu, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
How and When Alphanumeric and Suggestive Brand Names Affect Consumer Preferences 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
How and When Alpha-Numeric Brand Names Affect Consumer Preferences 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
How and When Alpha-Numeric Brand Names Affect Consumer Preferences 미리보기
저자
Gunasti, K.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
How Argument Structure Biases Acceptance of Advertising Claims: Explaining Deviations from Logical Reasoning in Terms of Subjective Probabilities 미리보기
저자
Areni, C.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
How Asking ``Who Am I?'' Affects What You Buy: The Influence of Self-Discovery on Consumption 미리보기
저자
Wu, E.; Cutright, K.; Fitzsimons, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
How Best to Get their Own Way? Children's Influence Strategies within Families 미리보기
저자
Kerrane, B.; Hogg, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
How Brands Enchant: Insights from Observing Community Driven Brand Creation 미리보기
저자
Fuller, J.; Luedicke, M.K.; Jawecki, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
How Children in Rural China Become Consumers 미리보기
저자
Chan, K.; McNeal, J. U.; Phil, F. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
How Comparative Product Information Affects Consumers and Competition: The Effects of the Business Week and U.S. News & Worm Report Ratings 미리보기
저자
Bloom, P. N.;Szykman, L. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
How Consumers Are Affected by the Framing of Numerical Information 미리보기
저자
Kwong, J. Y. Y.; Wong, K. F. E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
How Consumers Evaluate the Quality of Purchase Decisions 미리보기
저자
Kruger, J.; Haubl, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
How Consumers Learn From and About Products: The Impact of Direct Experience 미리보기
저자
Mooy, S. C.;Robben, H. S. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
How Consumers' Self-View Influences Their Goals, Information Processing, and Choices 미리보기
저자
Hamilton, R. W.; Biehal, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
How Cue Congruity Affects Consumer Perceptions 미리보기
저자
Roggeveen, A.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
How Do Ads Mean? New Directions in Cultural Advertising Research 미리보기
저자
Holt, D. B.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
How Do Consumers and Managers Process Numeric Information? The Role of Numerical Cognition 미리보기
저자
Thomas, M.; Morwitz, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
How Do Consumers Categorize Websites? 미리보기
저자
Krishen, A.; Nakamoto, K.; Kachroo, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
How Do Consumers Interpret Market Leadership Claims in Direct-to-Consumer Advertising of Prescription Drugs? 미리보기
저자
Mitra, A.; Swasy, J.; Aikin, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴