충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
146건 중 146건 출력
7/8 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
121.
서명
How Single and Married Women Organize to Get the Food on the Table Every Day: Strategies, Orientations, Outcomes and the Role of Convenience Foods 미리보기
저자
Heslop, L.; Madill, J.; Duxbury, L.; Dowdles, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
122.
서명
How Small is Zero Price? The True Value of Free Products 미리보기
저자
Shampan er, K.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
123.
서명
How Small is Zero Price? The True Value of Free Products 미리보기
저자
Shampan er, K.; Ariely, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
124.
서명
How Stable Are Consumers' Constructed Preferences? A Contrast between Attraction and Compromise Effects 미리보기
저자
Yoon, S.-O.; Simonson, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
125.
서명
How Stock Prices Influence Investment Behavior 미리보기
저자
Grant, S.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
126.
서명
How the Order of Information About an Experiential Product Impacts Affective Evaluation 미리보기
저자
Wilcox, K.; Roggeveen, A.; Grewal, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
127.
서명
How Third-party Organization (TPO) Endorsement Advertising Works: Do Consumers Perceive TPO Endorsement As Signals of Quality? 미리보기
저자
Feng, J.; Wang, K.-Y.; Peracchio, L.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
128.
서명
How Time Restrictions Work: The Roles of Urgency, Anticipated Regret, and Deal Evaluations 미리보기
저자
Swain, S. D.; Hanna, R.; Abendroth, L. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
129.
서명
How Time Restrictions Work: The Roles of Urgency, Anticipated Regret, and Deal Evaluations 미리보기
저자
Swain, S. D.; Hanna, R.; Abendroth, L. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
130.
서명
How to Motivate People: The Influence of Perceived Goal Progress on Construal Level 미리보기
저자
Park, J.; Hedgcock, W.M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
131.
서명
How to Overcome Customers' Adoption Barriers? 미리보기
저자
Kuester, S.; Hess, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
132.
서명
How to Overcome Customers' Adoption Barriers? 미리보기
저자
Kuester, S.; Hess, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
133.
서명
How Vulnerable Are Consumers to Persuasion Attempts? 미리보기
저자
Bosmans, A.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
134.
서명
How Warnings Become Recommendations: Paradoxical Effects of Warning on Beliefs of Older Consumers 미리보기
저자
Yoon, C.; Skurnik, I.; Park, D.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
135.
서명
How Well Do We Know Each Other? Theory and Method in Dyadic Prediction 미리보기
저자
Cotte, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
136.
서명
How Well Do You Know Me? Consumer Calibration of Others' Knowledge 미리보기
저자
Gershoff, A. D.; Johar, G. V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
137.
서명
Humor Mechanisms, Perceived Humor and Their Relationships to Various Executional Types in Advertising 미리보기
저자
Cho, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
138.
서명
Humorous Complaining 미리보기
저자
Kan, C.; Warren, C.; McGraw, A.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
139.
서명
Hungry for Money: The Desire for Caloric Resources Increases The Desire for Financial Resources and Vice Versa 미리보기
저자
Briers, B.; Pandelaere, M.; Dewitte, S.; Warlop, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
140.
서명
The Halcyon Days of Youth: A Phenomenological Account of Experiences and Feelings Accompanying Spring Break on the Beach 미리보기
저자
Williams, L. A.;Burns, A. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 

하단메뉴