충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : H]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Herbal product claims: boundaries of marketing and science 미리보기
저자
Y. Crawford, S.; Leventis, C.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
He said, she said ... they said: parents' and children's assessment of children's influence on family consumption decisions 미리보기
저자
Shoham, A.; Dalakas, V.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Hispanics and direct marketing advertising 미리보기
저자
Korgaonkar, P. K.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Holy cow! Wait `til next year! A closer look at the brand loyalty of Chicago Cubs baseball fans 미리보기
저자
Bristow, D. N.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
How excessive restrictions on signage backfire 미리보기
저자
Taylor, C. R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
How excessive restrictions on signage backfire 미리보기
저자
Taylor, C. R.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
How our adolescent children influence us as parents to yield to their purchase requests 미리보기
저자
Shoham, A.; Dalakas, V.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
How responsible are "responsible" drinking campaigns for preventing alcohol abuse? 미리보기
저자
Wolburg, J. M.
발행처
Grayson Associates
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Husband-dominant, Wife-dominant, Joint: A Shopping Typology for Baby Boom Couples? 미리보기
저자
Lavin, M.
발행처
GRAYSON ASSOCIATES
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴