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1.
서명
Head in the Clouds? Beyond Employment in the Creative Services Industry 미리보기
저자
Stubbs, J.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
2.
서명
How Contagious Is Your Viral Marketing Campaign? A Mathematical Model for Assessing Campaign Performance 미리보기
저자
Ewing, M.T.; Stewart, D.B.; Mather, D.R.; Newton, J.D.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
3.
서명
How Corporate Cultures Drive Advertising and Promotion Budgets: Best Practices Combine Heuristics and Algorithmic Tools 미리보기
저자
West, D.; Ford, J.B.; Farris, P.W.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
4.
서명
How Digital Conversations Reinforce Super Bowl Advertising: The Power of Earned Media Drives Television Engagement 미리보기
저자
Spotts, H.E.; Purvis, S.C.; Patnaik, S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
5.
서명
How Does Earned Media Work in Advertising? 미리보기
저자
Precourt, G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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6.
서명
How Emotional Tugs Trump Rational Pushes: The Time Has Come to Abandon a 100-Year-Old Advertising Model 미리보기
저자
Wood, O.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
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7.
서명
How Healthy is Your Brand-Health Tracker? A Five-Point Checklist to Build Returns on a Critical Research Investment 미리보기
저자
Romaniuk, J.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2013
자료유형
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8.
서명
How Much Is Too Much? The Collective Impact of Repetition and Position in Multi-Segment Sports Broadcast 미리보기
저자
Jeong, Y.; Tran, H.; Zhao, X.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
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9.
서명
How Strong is the Pull of the Past? Measuring Personal Nostalgia Evoked by Advertising 미리보기
저자
Merchant, A.; LaTour, K.; Ford, J.B.; LaTour, M.S.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
10.
서명
How to Advertise and Build Brand Knowledge Globally: Comparing Television Advertising Appeals across Developed and Emerging Economies 미리보기
저자
Zarantonello, L.; Schmitt, B.H.; Jedidi, K.
발행처
World Advertising Research Center Ltd
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
11.
서명
How Validation Can Trump Digital Waste and Generate Value across the Digital Advertising Ecosystem 미리보기
저자
Abraham, L.B.; Hunter, A.; Vollman, A.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
12.
서명
The Hand, the Bill... or Both? The Role of Credibility in Handbill Acceptance 미리보기
저자
Prendergast, G.P.; Wai, K.T.; Cheung, W.Y.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
13.
서명
The High Stakes of Sweepstakes: Too Much of a Good Thing Can Demotivate Digital Consumers 미리보기
저자
Wilcox, C.; Woodside, A.G.
발행처
World Advertising Research Center Ltd.
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
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