주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : I]
총
45
건 중
45
건 출력
1/3
페이지
제한항목
기사
2013
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(45)
저자
Appelt, K.; Hardisty, D.; Weber, E.
(1)
Chae, B.; Zhu, R.
(1)
Cheikhrouhou, S.; Grohmann, B.
(1)
Chen, Z.; Wang, Q.
(1)
Choi, W.J.; Chen, H.
(1)
Daryanto, A.; Hampson, P.
(1)
Dimofte, C.; Goodstein, R.; Kalra, A.
(1)
Dubois, D.
(1)
Duclos, R.; Barasch, A.
(1)
Espinoza, F.; Johnson, H.M.; Komarova, Y.
(1)
Fang, X.; Lin, S.
(1)
Goerke, A.; Eisenstein, E.; Ruvio, A.
(1)
Grant, P.; Bal, A.; Pitt, L.; Parent, M.
(1)
Gurrieri, L.; Cherrier, H.
(1)
Herd, K.; Moreau, P.
(1)
Higgins, L.; Hamilton, K.
(1)
Hung, Y.; Li, X.; Yeung, C.
(1)
Ince, E.C.; Chen, H.-Y.; LeBoeuf, R.
(1)
Keh, H.T.; Liu, M.W.; Zhang, L.
(1)
Krishnamurthy, P.; Khare, A.
(1)
Lee, S.H.
(1)
Li, X.; Zhang, M.
(1)
Litt, A.; Reich, T.
(1)
Lu, W.; Pan, L.; Wang, L.
(1)
Ma, Z.; Wu, T.; Yang, Z.; Nakamura, T.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(45)
발행년도
2013
(45)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Ideal Affect as a Basis of Judgment in Experiential and Material Purchases
저자
Shim, Y.J.; Choi, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Identity Representation in Customization
저자
Herd, K.; Moreau, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
If It's Similar, it's More Likely...But Can It Be Worth It? The Impact of Manipulating Perceived Similarity on Probability Judgments and Outcome Value
저자
Ince, E.C.; Chen, H.-Y.; LeBoeuf, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Illusory Control as a Determinant of Ambiguity Seeking
저자
Song, L.; Lee, Y.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
I Love Your Gucci Glasses, You Have Taste vs. I Love Your Joe Glasses, You are Smart The Role of Self Construal and Brand Status in Compliment Appreciation
저자
Wan, F.; Fazel, H.; Qiu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Images of Attractive Women Make Young Females Behave Virtuously
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Images of Identity in Consumer Research: A Study of the Worship, Experimentation, Community and Domination of Signs
저자
Gurrieri, L.; Cherrier, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Impact of an Operatic Fish Mob on Consumer Behavior
저자
Grant, P.; Bal, A.; Pitt, L.; Parent, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Impact of Mortality Salience on Advertising Effectiveness in a Commercial Pod
저자
Rangan, P.; Singh, S.N.; Landau, M.J.; Choi, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
(In)congruity in the Evaluation of Celebrity Co-Brands
저자
Wilcox, K.; Carroll, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Increased Sensitivity to Specific Disabilities via Matched Psychomotor Experience
저자
Litt, A.; Reich, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Increasing Attention at What Cost? Consumer Reactions to Context Sensitive Advertising
저자
Dimofte, C.; Goodstein, R.; Kalra, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Individual Differences in Interpersonal Touch: Development of the ``Comfort with Interpersonal Touch'' Scale
저자
Peck, J.; Webb, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Individualism, Collectivism, and Goal-Oriented Saving
저자
Ma, Z.; Wu, T.; Yang, Z.; Nakamura, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Individual vs. Collective Autonomy: How Culture Shapes Judgments and Behaviors
저자
Torelli, C.; Aggarwal, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Indulging and Proud of it: Emotional Responses to Reason-Based Indulgent Consumption
저자
Espinoza, F.; Johnson, H.M.; Komarova, Y.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Influence of Facial Affective Display on Social Judgments
저자
Wang, Z.; Liu, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Innovative Community Exchange Systems: Grassroots Social Experiments in Sustainability
저자
Ozanne, J.; Ozanne, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Interpretations and Responses to Identity Threats
저자
Chae, B.; Zhu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
In the Aftermath of an Earthquake: The Interactive Role of Self-construal and Victim Group-Status in Charitable Behavior
저자
Duclos, R.; Barasch, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴