충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
409건 중 409건 출력
1/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
I Am Not ... Therefore, I Am: The Role of Avoidance Products in Shaping Consumer Behavior 미리보기
저자
Englis, B. G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Iconoclasm, Autotelicity, Narcissism, and COOL Beyond Distinction 미리보기
저자
Hong, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Ideal Affect as a Basis of Judgment in Experiential and Material Purchases 미리보기
저자
Shim, Y.J.; Choi, I.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Identifying Advertising Appeals for Targeting Potential Volunteers: An exploratory Study on Volunteering Motives among Seniors 미리보기
저자
Callow, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Identifying and Using Emergent Consumers in Developing Radical Innovations 미리보기
저자
Hoffman, D. L.; Kopalle, P.; Novak, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Identifying the Black Sheep From the Ordinary: Social Categorization and Within Group Deviation in Print Advertisements 미리보기
저자
Harmon, T. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Identifying the Black Sheep From the Ordinary: Social Categorization and Within Group Deviation in Print Advertisements 미리보기
저자
Harmon, T. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Identity Representation in Customization 미리보기
저자
Herd, K.; Moreau, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
I'd Rather Wait 30 Days Than One Month: The Unit Effect in Time Perception 미리보기
저자
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
If I Don't Understand It, It Must Be New: Processing Fluency and Perceived Product Innovativeness 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
If I Don't Understand It, It Must Be New: Processing Fluency and Perceived Product Innovativeness 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
If it's a Question of Life and Death Does "How Often" Matter? Frequency Judgments in Affectively Valenced Messages 미리보기
저자
Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
If It's Similar, it's More Likely...But Can It Be Worth It? The Impact of Manipulating Perceived Similarity on Probability Judgments and Outcome Value 미리보기
저자
Ince, E.C.; Chen, H.-Y.; LeBoeuf, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
If I Want You to Like Me, Should I Be Like You or Unlike You? The Effect of Prior Positive Interaction with a Group on Conformity and Distinctiveness in Consumer Decision-Making 미리보기
저자
Papyrina, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
If Only I Switched Instead: Exploring the Consequence of Regret & Consumer Brand Switching Behaviors 미리보기
저자
Bui, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
If The table for McWorld Has Been Set By Hollywood, What is Served by Bollywood? 미리보기
저자
Nelson, M. R.; Deshpande, S.; Devanathan, N.; Lakshmi, C. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
I Gave at the Office (And I Hated It): Changes in Preference for Ethical Behavior Following an Unrelated Ethical Act 미리보기
저자
Young, J.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
I Gave at the Office (And I Hated It): Changes in Preference for Ethical Behavior Following an Unrelated Ethical Act 미리보기
저자
Young, J.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
I Know a ``Guy'': The Consequences of Using Social Capital to Facilitate Consumption Experiences 미리보기
저자
Johnson, B.; Ross, W.T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Illegal Adoption of a New Product: A Model of Software Piracy Behavior 미리보기
저자
Parthasarathy, M.;Mittelstaedt, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴