충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
23건 중 23건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Illegal Adoption of a New Product: A Model of Software Piracy Behavior 미리보기
저자
Parthasarathy, M.;Mittelstaedt, R. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Incidental Learning from Radio Advertisements With and Without Curiosity-Arousing Questions 미리보기
저자
Gibson, R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Incorporating Perceptions of Financial Control in Purchase Prediction: An Empirical Examination of the Theory of Planned Behavior 미리보기
저자
Sahni, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
India's Changing Consumer Economy: A Cultural Perspective 미리보기
저자
Venkatesh, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Individual and Situational Influences on Purchase Goal Specification 미리보기
저자
Holden, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Individual Differences as Moderating Variables: Issues in the Development and Use of Personality Variables 미리보기
저자
Moore, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
In-Laws and Outlaws: The Impact of Divorce and Remarriage Upon Christmas Gift Exchange 미리보기
저자
Otnes, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Innovations in Defining and Measuring Brand Image 미리보기
저자
Roth, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Interactive Marketing Technologies: Implications for Consumer Research 미리보기
저자
Deighton, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
"I Saw the Sign": Current Trends in Marketing Signal Research 미리보기
저자
Inman, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Is More Exposure Always Better? Effects of Incidental Exposure to a Brand Name on Subsequent Processing of Advertising 미리보기
저자
Pracejus, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Issues in Identifying Performance Measures for Social Marketing Programs 미리보기
저자
Pavia, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Is There a Well-Defined Internal Reference Price? 미리보기
저자
Chandrashekaran, R.;Jagpal, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Impact of Emotional Valence and Intensity on Ad Evaluation and Memory 미리보기
저자
Russo France, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Impact of Framing, Anchorpoints, and Frames of Reference on Direct Mail Charitable Contributions 미리보기
저자
Smith, G. E.;Berger, P. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Impact of Modernity on Consumption: Simmel's Philosophy of Money 미리보기
저자
Holt, D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Impact of Temporal Orientation on Higher-Order Choices: A Phenomenological Investigation 미리보기
저자
Walsh, P. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Importance of Member Homogeneity to Focus Group Quality 미리보기
저자
Corfman, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Influence of Affective Context on Advertising Effectiveness 미리보기
저자
Stayman, D. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Influence of Employment-Status and Personal Values on Time Related Food Consumption Behavior and Opinion Leadership 미리보기
저자
Rose, G. M.;Kahle, L. R.;Shoham, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴