충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
17건 중 17건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
If it's a Question of Life and Death Does "How Often" Matter? Frequency Judgments in Affectively Valenced Messages 미리보기
저자
Chandran, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Images of Integrated Symbols: Consumer Negotiation of Brand Meanings 미리보기
저자
Bengtsson, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Individual Differences in Gender and Age: Theory Enhancement and Some Important Consequences 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Information Sequence and Decision Quality 미리보기
저자
Ariely, D.; Moorthy, S.; Mukherjee, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Information? Yes! Processing? No! Consumers' Use of Ethical Product Labeling 미리보기
저자
Askegaard, S.; Kjeldgaard, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Interactions Between Positive and Negative Affect in Consumer Behavior: How Consumers Respond to Mixed Emotional Experiences 미리보기
저자
Williams, P.; Lau, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Internet Forums as Influential Sources of Consumer Information 미리보기
저자
Bickart, B.; Schindler, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
In The Shadow of Doubt: Advertiser Deception and the Defensive Consumer 미리보기
저자
Ritche, R.; Darke, P. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Involved with What? The Impact of Heterogeneity in Goal Hierarchies on High Enduring Involvement 미리보기
저자
Christensen, G. L.; Olson, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Is There A "Golden" Ad? The Effect of Ad Shape and Spatial Layout of Ad Elements on Ad Preference 미리보기
저자
de Heer, J.; Noble, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
The Impact of Mixed Consumption Emotions on Relationship Quality 미리보기
저자
Ruth, J. A.; Brunel, F. F.; Otnes, C. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Impact of Other's Opinions on Decision Making: Role of Extreme Prediction Rate 미리보기
저자
Mukherjee, A.; Gershoft, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Impact of Perceived Control, Counterfactual Thoughts, and Regret on Product Returns: The Case of E Commerce 미리보기
저자
Bonifield, C.; Cole, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Impact of the Net: Strategies for Consumer Behavior Research Design in the 21^s^t Century 미리보기
저자
Curasi, C. F.; Hogg, M. K.; Maclaran, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Impacts of Personality Differences on Product Evaluations 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Influence of Consumers' Price Expectations on Value Perception and Purchase Intention 미리보기
저자
Kwon, K.-N.; Schumann, D. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Instantiation, Shopping, and Handling of Consumer Displeasure (and Pleasure) 미리보기
저자
Pham, M. T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴