충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
50건 중 50건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Identifying the Black Sheep From the Ordinary: Social Categorization and Within Group Deviation in Print Advertisements 미리보기
저자
Harmon, T. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Identifying the Black Sheep From the Ordinary: Social Categorization and Within Group Deviation in Print Advertisements 미리보기
저자
Harmon, T. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
If I Don't Understand It, It Must Be New: Processing Fluency and Perceived Product Innovativeness 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
If I Don't Understand It, It Must Be New: Processing Fluency and Perceived Product Innovativeness 미리보기
저자
Cho, H.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
I Gave at the Office (And I Hated It): Changes in Preference for Ethical Behavior Following an Unrelated Ethical Act 미리보기
저자
Young, J.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
I Gave at the Office (And I Hated It): Changes in Preference for Ethical Behavior Following an Unrelated Ethical Act 미리보기
저자
Young, J.; Irwin, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Image Consumption: The Study of Bridal Photography, Semiotic, and Feminine 미리보기
저자
Yeh, J.-T.; Lin, C.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Image Consumption: The Study of Bridal Photography, Semiotic, and Feminine 미리보기
저자
Yeh, J.-T.; Lin, C.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Improving Consumer Quality-Efficiency By Using Simple Adaptive Feedback in a Choice Setting 미리보기
저자
Krishen, A.; Kachroo, P.; Nakamoto, K.; Suhr, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Improving Consumer Quality-Efficiency By Using Simple Adaptive Feedback in a Choice Setting 미리보기
저자
Krishen, A.; Kachroo, P.; Nakamoto, K.; Suhr, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Individual Preferences versus Group Preferences: The Effect of Cultural Orientation on Consumer Receptivity to Customized Offers 미리보기
저자
Kramer, T.; Spolter-Weisfeld, S.; Thakkar, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Individual Preferences versus Group Preferences: The Effect of Cultural Orientation on Consumer Receptivity to Customized Offers 미리보기
저자
Kramer, T.; Spolter-Weisfeld, S.; Thakkar, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Influence of Price of Coupons on Redemption Rates 미리보기
저자
Lala, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Influence of Price of Coupons on Redemption Rates 미리보기
저자
Lala, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
In Harm's Way? The Turbulence of Adolescence 미리보기
저자
Ozanne, J. L.; Anderson, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
In Harm's Way? The Turbulence of Adolescence 미리보기
저자
Ozanne, J. L.; Anderson, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Innovating and Lagging as Signals of General Intelligence 미리보기
저자
Millet, K.; Dewitte, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Innovating and Lagging as Signals of General Intelligence 미리보기
저자
Millet, K.; Dewitte, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Interpersonal Behaviors during Service Encounter and Their Impact on Service Outcome: An Application of the Interpersonal Circumplex Model 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Interpersonal Behaviors during Service Encounter and Their Impact on Service Outcome: An Application of the Interpersonal Circumplex Model 미리보기
저자
Ma, Z.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴