충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
42건 중 42건 출력
1/3 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Iconoclasm, Autotelicity, Narcissism, and COOL Beyond Distinction 미리보기
저자
Hong, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
I'd Rather Wait 30 Days Than One Month: The Unit Effect in Time Perception 미리보기
저자
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Impact of Primary-Secondary Control on Donation Behavior 미리보기
저자
DeMotta, Y.; Block, L.G.; Gould, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Improving the Power of Switching Intent to Predict Actual Switching Behavior-A Construal Level Theory Perspective 미리보기
저자
Hung, Y.-c.; Yeung, C.; Wirtz, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Inalienable Wealth and Trauma Resolution: An Explanation of Genealogy Consumption 미리보기
저자
Lindridge, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Increasing Persuasion While Decreasing Recognition: Exploring the Interactive Effects of Product Placements on Consumers in a State of Ego-Depletion 미리보기
저자
Gillespie, B.; Joireman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
In Defense of Bumbling 미리보기
저자
Alba, J.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Influence of Social Norms on Consumption: Psychology, Biology, and Behavior 미리보기
저자
Griskevicius, V.; Goldstein, N.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Information But at What Cost? The Positive and Negative Impact of Informational Social Influence 미리보기
저자
Majid, K.; Perry, V.; Johansson, J.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Inhibition Spill-Over: Sensations of Peeing Urgency Lead to Increased Impulse Control in Unrelated Domains 미리보기
저자
Tuk, M.; Trampe, D.; Warlop, L.; Garbarino, E.; Rosa, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Innovation Aesthetics: The Relationship between Category Cues, Categorization Certainty and Newness Perceptions 미리보기
저자
Goode, M.; Dahl, D.W.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
In (or out of) Control: The Effect of Perceived Influence on Consumer Behavior, Decisions, and Satisfaction 미리보기
저자
Botti, S.; Lee, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
In Pursuit of Balanced Perspective on Consumer Agency and the Power of the Social: Discourse Theory of Laclau and Mouffe for Consumer Research 미리보기
저자
Min, H.J.; Scammon, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
In Search of an Authentic Conceptualization for Authenticity in Marketing Offerings 미리보기
저자
Lin, K.; Tang, F.; So, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Introducing the WOM Transmitter in Generational Word of Mouth: Why Consumers Refuse to Transmit Positive or Negative Word of Mouth 미리보기
저자
Dost, F.; Sievert, J.; Oetting, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Investigating the Strength of Affectively and Cognitively Based Attitudes 미리보기
저자
Uyttersprot, I.; Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Investigation of Differences in Diffusion Between Positive and Negative Word-of-Mouth 미리보기
저자
Kaplan, A.M.; Haenlein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Investment of Self through Process Involvement 미리보기
저자
Atakan, S.; Bagozzi, R.P.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Is Abercrombie Making Me Arrogant? The Impact of Brand Personality Traits on Post-Consumption Behavior 미리보기
저자
Trabold, L.; Mathur, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Is a Diamond Really Forever? Effects of Lay Theories of Love on Responses to Romance Appeals in Advertising 미리보기
저자
Huang, L.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 

하단메뉴