주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : I]
총
42
건 중
42
건 출력
1/3
페이지
제한항목
2012
Association for Consumer Research
검색결과제한
자료유형
기사
(42)
저자
Alba, J.W.
(1)
Atakan, S.; Bagozzi, R.P.; Yoon, C.
(1)
Bamossy, G.; Englis, B.
(1)
Baruca, A.; Selber, G.
(1)
Botti, S.; Lee, L.
(1)
Buttner, O.B.; Florack, A.; Goritz, A.S.
(1)
Chen, H.-Y.; Ince, E.C.
(1)
DeMotta, Y.; Block, L.G.; Gould, S.
(1)
Dost, F.; Sievert, J.; Oetting, M.
(1)
Eelen, J.; Labroo, A.
(1)
Elen, M.; Uyttersprot, I.; Geuens, M.; Vermeir, I.
(1)
Faraji-Rad, A.; Dimitriu, R.-M.
(1)
Gillespie, B.; Joireman, J.
(1)
Goode, M.; Dahl, D.W.; Moreau, C.P.
(1)
Griskevicius, V.; Goldstein, N.J.
(1)
Haws, K.; Winterich, K.P.; Naylor, R.W.
(1)
Hong, S.
(1)
Huang, L.; Mukhopadhyay, A.
(1)
Hung, Y.-c.; Yeung, C.; Wirtz, J.
(1)
Jami, A.T.; Mishra, H.
(1)
Kaplan, A.M.; Haenlein, M.
(1)
Koenigstorfer, J.; Groeppel-Klein, A.; Kamm, F.
(1)
Lee, K.Y.; Zhao, M.
(1)
Liang, J.; Chen, Z.; Wang, H.; Murray, K.B.
(1)
Liang, J.; Murray, K.B.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(42)
발행년도
2012
(42)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Iconoclasm, Autotelicity, Narcissism, and COOL Beyond Distinction
저자
Hong, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
I'd Rather Wait 30 Days Than One Month: The Unit Effect in Time Perception
저자
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Impact of Primary-Secondary Control on Donation Behavior
저자
DeMotta, Y.; Block, L.G.; Gould, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Improving the Power of Switching Intent to Predict Actual Switching Behavior-A Construal Level Theory Perspective
저자
Hung, Y.-c.; Yeung, C.; Wirtz, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Inalienable Wealth and Trauma Resolution: An Explanation of Genealogy Consumption
저자
Lindridge, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Increasing Persuasion While Decreasing Recognition: Exploring the Interactive Effects of Product Placements on Consumers in a State of Ego-Depletion
저자
Gillespie, B.; Joireman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
In Defense of Bumbling
저자
Alba, J.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Influence of Social Norms on Consumption: Psychology, Biology, and Behavior
저자
Griskevicius, V.; Goldstein, N.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Information But at What Cost? The Positive and Negative Impact of Informational Social Influence
저자
Majid, K.; Perry, V.; Johansson, J.K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Inhibition Spill-Over: Sensations of Peeing Urgency Lead to Increased Impulse Control in Unrelated Domains
저자
Tuk, M.; Trampe, D.; Warlop, L.; Garbarino, E.; Rosa, J.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Innovation Aesthetics: The Relationship between Category Cues, Categorization Certainty and Newness Perceptions
저자
Goode, M.; Dahl, D.W.; Moreau, C.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
In (or out of) Control: The Effect of Perceived Influence on Consumer Behavior, Decisions, and Satisfaction
저자
Botti, S.; Lee, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
In Pursuit of Balanced Perspective on Consumer Agency and the Power of the Social: Discourse Theory of Laclau and Mouffe for Consumer Research
저자
Min, H.J.; Scammon, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
In Search of an Authentic Conceptualization for Authenticity in Marketing Offerings
저자
Lin, K.; Tang, F.; So, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Introducing the WOM Transmitter in Generational Word of Mouth: Why Consumers Refuse to Transmit Positive or Negative Word of Mouth
저자
Dost, F.; Sievert, J.; Oetting, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Investigating the Strength of Affectively and Cognitively Based Attitudes
저자
Uyttersprot, I.; Vermeir, I.; Geuens, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Investigation of Differences in Diffusion Between Positive and Negative Word-of-Mouth
저자
Kaplan, A.M.; Haenlein, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Investment of Self through Process Involvement
저자
Atakan, S.; Bagozzi, R.P.; Yoon, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Is Abercrombie Making Me Arrogant? The Impact of Brand Personality Traits on Post-Consumption Behavior
저자
Trabold, L.; Mathur, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Is a Diamond Really Forever? Effects of Lay Theories of Love on Responses to Romance Appeals in Advertising
저자
Huang, L.; Mukhopadhyay, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
임시보관함보기
하단메뉴