충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
10건 중 10건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Improving Online Idea Generation Platforms and Customizing the Task Structure on the Basis of Consumers' Domain-Specific Knowledge 미리보기
저자
Luo, Lan; Toubia, Olivier
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Indirect Learning: How Emerging-Market Firms Grow in Developed Markets 미리보기
저자
Banerjee, S.; Prabhu, J.C.; Chandy, R.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Individual Differences in Marketing Placebo Effects: Evidence from Brain Imaging and Behavioral Experiments 미리보기
저자
Plassmann, Hilke; Weber, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Inequity Aversion and Fair Selling 미리보기
저자
Guo, L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Innovation Sequences over Iterated Offerings: A Relative Innovation, Comfort, and Stimulation Framework of Consumer Responses 미리보기
저자
Heath, Timothy B.; Chatterjee, Subimal; Basuroy, Suman; Henning-Thurau, Thorsten; Kocher, Bruno
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Issue on Neuroscience and Marketing 미리보기
저자
Camerer, Colin; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
It's All Good: Corporate Social Responsibility Reduces Negative and Promotes Positive Responses to Service Failures Among Value-Aligned Customers 미리보기
저자
Joireman, Jeff; Smith, Dustin; Liu, Richie L.; Arthurs, Jonathan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The Impact of Category Prices on Store Price Image Formation: An Empirical Analysis 미리보기
저자
Lourenço, Carlos J. S.; Gijsbrechts, Els; Paap, Richard
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The Impact of Dynamic Presentation Format on Consumer Preferences for Hedonic Products and Services 미리보기
저자
Roggeveen, Anne L.; Grewal, Dhruv; Townsend, Claudia; Krishnan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
The Importance of Starting Right: The Influence of Accurate Intuition on Performance in Salesperson-Customer Interactions 미리보기
저자
Hall, Zachary R.; Ahearne, Michael; Sujan, Harish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴