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[가나다ABC : I]
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제한항목
2015
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(10)
저자
Banerjee, S.; Prabhu, J.C.; Chandy, R.K.
(1)
Camerer, Colin; Yoon, Carolyn
(1)
Guo, L.
(1)
Hall, Zachary R.; Ahearne, Michael; Sujan, Harish
(1)
Heath, Timothy B.; Chatterjee, Subimal; Basuroy, Suman; Henning-Thurau, Thorsten; Kocher, Bruno
(1)
Joireman, Jeff; Smith, Dustin; Liu, Richie L.; Arthurs, Jonathan
(1)
Lourenço, Carlos J. S.; Gijsbrechts, Els; Paap, Richard
(1)
Luo, Lan; Toubia, Olivier
(1)
Plassmann, Hilke; Weber, Bernd
(1)
Roggeveen, Anne L.; Grewal, Dhruv; Townsend, Claudia; Krishnan, R.
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출판사
American Marketing Association
(6)
American Marketing Association]
(4)
발행년도
2015
(10)
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서명
저자
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5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Improving Online Idea Generation Platforms and Customizing the Task Structure on the Basis of Consumers' Domain-Specific Knowledge
저자
Luo, Lan; Toubia, Olivier
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
2.
서명
Indirect Learning: How Emerging-Market Firms Grow in Developed Markets
저자
Banerjee, S.; Prabhu, J.C.; Chandy, R.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
3.
서명
Individual Differences in Marketing Placebo Effects: Evidence from Brain Imaging and Behavioral Experiments
저자
Plassmann, Hilke; Weber, Bernd
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4.
서명
Inequity Aversion and Fair Selling
저자
Guo, L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
5.
서명
Innovation Sequences over Iterated Offerings: A Relative Innovation, Comfort, and Stimulation Framework of Consumer Responses
저자
Heath, Timothy B.; Chatterjee, Subimal; Basuroy, Suman; Henning-Thurau, Thorsten; Kocher, Bruno
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
6.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Issue on Neuroscience and Marketing
저자
Camerer, Colin; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
7.
서명
It's All Good: Corporate Social Responsibility Reduces Negative and Promotes Positive Responses to Service Failures Among Value-Aligned Customers
저자
Joireman, Jeff; Smith, Dustin; Liu, Richie L.; Arthurs, Jonathan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
8.
서명
The Impact of Category Prices on Store Price Image Formation: An Empirical Analysis
저자
Lourenço, Carlos J. S.; Gijsbrechts, Els; Paap, Richard
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
9.
서명
The Impact of Dynamic Presentation Format on Consumer Preferences for Hedonic Products and Services
저자
Roggeveen, Anne L.; Grewal, Dhruv; Townsend, Claudia; Krishnan, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
10.
서명
The Importance of Starting Right: The Influence of Accurate Intuition on Performance in Salesperson-Customer Interactions
저자
Hall, Zachary R.; Ahearne, Michael; Sujan, Harish
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
1
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