충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
9건 중 9건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
IMC in digitally-empowering contexts: the emerging role of negotiated brands 미리보기
저자
Vollero, Agostino; Schultz, Don E.; Siano, Alfonso
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency 미리보기
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency 미리보기
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Introduction to the special issue: new trends in digital and social media advertising 미리보기
저자
Cho, Chang-Hoan; Park, Jin Seong
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
'I owe my life to the kind individual who called the helpline': exploring the interplay of self-views and social distance in narrative advertising on domestic violence prevention in India and the United States 미리보기
저자
Muralidharan, Sidharth; Kim, Eunjin (Anna)
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
The impact of regulatory focus on adolescents' evaluation of targeted advertising on social networking sites 미리보기
저자
Zarouali, Brahim; Poels, Karolien; Walrave, Michel; Ponnet, Koen
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
The impact of self-construal and message frame valence on reactance: a cross-cultural study in charity advertising 미리보기
저자
Xu, Jie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
The influence of pre-roll advertising VOD via IPTV and mobile TV on consumers in Korea 미리보기
저자
Nam, Yoonjae; Lee, Hyung-Seok; Jun, Jong Woo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
The International Journal of Advertising Now Welcomes 'Perspectives' Papers 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴