충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
409건 중 409건 출력
4/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
(In)congruity in the Evaluation of Celebrity Co-Brands 미리보기
저자
Wilcox, K.; Carroll, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Incorporating Attributional Theory and the Theory of Reasoned Action within an Affective Events Theory Framework to Produce a Contingency Predictive Model of Consumer Reactions to Organizational Mishaps 미리보기
저자
Haertel, C. E. J.;McColl-Kennedy, J. R.;McDonald, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Incorporating Consumer Perspectives in the Architectural Design of Servicescapes 미리보기
저자
Peterson, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Incorporating Perceived Risk into Models of Consumer Deal Assessment andPurchase Intent 미리보기
저자
Wood, C. M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Incorporating Perceived Risk into Models of Consumer Deal Assessment and Purchase Intent 미리보기
저자
Wood, C. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Incorporating Perceptions of Financial Control in Purchase Prediction: An Empirical Examination of the Theory of Planned Behavior 미리보기
저자
Sahni, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Incorporating Perceptions of Financial Control in Purchase Prediction: An Empirical Examination of the Theory of Planned Behavior 미리보기
저자
Sahni, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Increased Sensitivity to Specific Disabilities via Matched Psychomotor Experience 미리보기
저자
Litt, A.; Reich, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Increasing Attention at What Cost? Consumer Reactions to Context Sensitive Advertising 미리보기
저자
Dimofte, C.; Goodstein, R.; Kalra, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Increasing Persuasion, Reducing Resistance: Maximizing the Efficacy of Persuasive Appeals for Esthetic Product Consumption 미리보기
저자
Kemp, E.; Creyer, E. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Increasing Persuasion While Decreasing Recognition: Exploring the Interactive Effects of Product Placements on Consumers in a State of Ego-Depletion 미리보기
저자
Gillespie, B.; Joireman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
In Death and in Love: Sacred Trade-offs in the Death Care and Wedding Industries 미리보기
저자
McGraw, A.P.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
In Death and in Love: Sacred Trade-offs in the Death Care and Wedding Industries 미리보기
저자
McGraw, A.P.; Davis, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
In Defense of Bumbling 미리보기
저자
Alba, J.W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Indeterminacy and Live Television 미리보기
저자
Vosgerau, J.; Wertenbroch, K.; Carmon, Z.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
India's Changing Consumer Economy: A Cultural Perspective 미리보기
저자
Venkatesh, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
India's Changing Consumer Economy: A Cultural Perspective 미리보기
저자
Venkatesh, A.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Individual and Situational Influences on Purchase Goal Specification 미리보기
저자
Holden, S.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
Individual Differences as Moderating Variables: Issues in the Development and Use of Personality Variables 미리보기
저자
Moore, D. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
Individual Differences in Gender and Age: Theory Enhancement and Some Important Consequences 미리보기
저자
Zhu, R.; Meyers-Levy, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴