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American Marketing Association]
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저자
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
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Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Gopaldas, A.
(2)
Hildebrand, D.; DeMotta, Y.; Sen, S.; Kongsompong, K.
(2)
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
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Kumar, V.
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Wyner, G.
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Acquisti, A.; John, L.K.; Loewenstein, G.
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Adekambi, Souleimane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
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Alba, J
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Batra, Rajeev; Keller, Kevin Lane
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Berry, Christopher; Burton, Scot; Howlett, Elizabeth
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Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Hall, Zachary R.; Tirunillai, Seshadri; Lam, Son K.
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Bronnenberg, B.J.; Erdem, T.; Rossi, P.E.; Pakes, A.
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American Marketing Association
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1.
서명
Idea Exchange Revisiting the Marketing Mix
저자
Schultz, D.E.; Dev, C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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2.
서명
Idea Exchange The Best Information Wins
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
3.
서명
Idea Exchange The World is Uneven
저자
Wyner, G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
4.
서명
Identifying Global and Culture-Specific Dimensions of Humor in Advertising: A Multinational Analysis
저자
Alden, D. L.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1993
자료유형
저널기사
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5.
서명
Identifying the Key Sociocultural Influences on Drinking Behavior in High and Moderate Binge-Drinking Countries and the Public Policy Implications
저자
Hogan, S.P.; Perks, K.J.; Russell-Bennett, R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
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저널기사
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6.
서명
Identifying the Presence and Cause of Fashion Cycles in Data
저자
Yoganarasimhan, Hema
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
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7.
서명
Ideological Challenges to Changing Strategic Orientation in Commodity Agriculture
저자
Press, Melea; Arnould, Eric J.; Murray, Jeff B.; Strand, Katherine
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
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8.
서명
If at First You Do Succeed, Do You Try, Try Again? Developing the Persistence—Licensing Response Measure to Understand, Predict, and Modify Behavior Following Subgoal Success
저자
Zemack-Rugar, Yael; Corus, Canan; Brinberg, David
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
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9.
서명
If It Takes a Village to Foster Innovation, Success Depends on the Neighbors: The Effects of Global and Ego Networks on New Product Launches
저자
Fang, Eric; Lee, Jongkuk; Palmatier, Robert; Han, Shunping
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
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10.
서명
(I'm) Happy to Help (You): The Impact of Personal Pronoun Use in Customer—Firm Interactions
저자
Packard, Grant; Moore, Sarah G.; McFerran, Brent
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
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11.
서명
Immediate Responses of Online Brand Search and Price Search to TV Ads
저자
Du, Rex Yuxing; Xu, Linli; Wilbur, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
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12.
서명
Immigrants Versus Nationals: When an Intercultural Service Encounter Failure Turns to Verbal Confrontation
저자
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
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13.
서명
Immigrants Versus Nationals: When an Intercultural Service Encounter Failure Turns to Verbal Confrontation
저자
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
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저널기사
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14.
서명
Impact of Salesperson Attraction on Sales Managers' Attributions and Feedback
저자
DeCarlo, T. E
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
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15.
서명
Imperatives for the Kinship Economy
저자
Smith, J.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
16.
서명
Implementing Changes in Marketing Strategy: The Role of Perceived Outcome- and Process-Oriented Supervisory Actions
저자
Sarin, S.; Challagalla, G.; Kohli, A.K.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
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원문제공마감년
17.
서명
Implementing Managerial Constraints in Model-Based Segmentation: Extensions of Kim, Fong, and DeSarbo (2012) with an Application to Heterogeneous Perceptions of Service Quality
저자
Kim, S.; Blanchard, S.J.; DeSarbo, W.S.; Fong, D.K.H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2013
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저널기사
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원문제공마감년
18.
서명
Improving Consumer Mindset Metrics and Shareholder Value Through Social Media: The Different Roles of Owned and Earned Media
저자
Colicev, Anatoli; Malshe, Ashwin; Pauwels, Koen; O Connor, Peter
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
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저널기사
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원문제공마감년
19.
서명
Improving Online Idea Generation Platforms and Customizing the Task Structure on the Basis of Consumers' Domain-Specific Knowledge
저자
Luo, Lan; Toubia, Olivier
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
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저널기사
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20.
서명
Improving the Store Environment: Do Olfactory Cues Affect Evaluations and Behaviors?
저자
Spangenberg, E. R
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사
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