충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
121건 중 121건 출력
4/7 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
61.
서명
Introduction to Policy Watch: Note on the Consumer Financial Protection Bureau 미리보기
저자
Stewart, David W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Introduction to the JMR 50th Anniversary Special Section 미리보기
저자
Meyer, R.; Winer, R.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Issue on Neuroscience and Marketing 미리보기
저자
Camerer, Colin; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Section on Field Experiments 미리보기
저자
Meyer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Introduction to the Special Issue on Theory and Practice in Marketing 미리보기
저자
Lehmann, D.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Introduction to the Special Issue—Mapping the Boundaries of Marketing: What Needs to Be Known 미리보기
저자
Kumar, V.; Keller, Kevin Lane; Lemon, Katherine N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Introduction to the Special Section on Global Perspectives in Public Policy and Marketing 미리보기
저자
Kopp, Steven W.; Kim, Kyung-Hoon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Introduction to the Special Section on ``Marketing Dynamics'' 미리보기
저자
Bronnenberg, B.J.; Erdem, T.; Rossi, P.E.; Pakes, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Introduction to the Special Section on Social Entrepreneurship 미리보기
저자
Bloom, P.N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Introduction to the Special Section: The Domain and Intersection of Anticonsumption, Marketing, and Public Policy 미리보기
저자
Lee, Michael S. W.; Dewhirst, Timothy; Cherrier, Hélène
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Investigating Effects of Out-of-Stock on Consumer Stockkeeping Unit Choice 미리보기
저자
Che, H.; Chen, X.; Chen, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Investigating How Word-of-Mouth Conversations About Brands Influence Purchase and Retransmission Intentions 미리보기
저자
Baker, Andrew M.; Donthu, Naveen; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Investigating the Influence of Characteristics of the New Product Introduction Process on Firm Value: The Case of the Pharmaceutical Industry 미리보기
저자
Sharma, Amalesh; Saboo, Alok R.; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Investing for Retirement: The Moderating Effect of Fund Assortment Size on the 1/N Heuristic 미리보기
저자
Morrin, M.; Inman, J.J.; Broniarczyk, S.M.; Nenkov, G.Y.; Reuter, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Is a 70% Forecast More Accurate Than a 30% Forecast? How Level of a Forecast Affects Inferences About Forecasts and Forecasters 미리보기
저자
Bagchi, Rajesh; Ince, Elise Chandon
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Is Children's Understanding of Nontraditional Advertising Comparable to Their Understanding of Television Advertising? 미리보기
저자
Owen, L.; Lewis, C.; Auty, S.; Buijzen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Is Neutral Really Neutral? The Effects of Neutral User-Generated Content on Product Sales 미리보기
저자
Tang, T.; Fang, E.; Wang, F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Is Top 10 Better than Top 9? The Role of Expectations in Consumer Response to Imprecise Rank Claims 미리보기
저자
Isaac, Mathew S.; Brough, Aaron R.; Grayson, Kent
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
I Think I Can, I Think I Can: Brand Use, Self-Efficacy, and Performance 미리보기
저자
Park, J.K.; John, D.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
It's All Good: Corporate Social Responsibility Reduces Negative and Promotes Positive Responses to Service Failures Among Value-Aligned Customers 미리보기
저자
Joireman, Jeff; Smith, Dustin; Liu, Richie L.; Arthurs, Jonathan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 

하단메뉴