주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : I]
총
121
건 중
121
건 출력
4/7
페이지
제한항목
American Marketing Association]
검색결과제한
자료유형
기사
(121)
저자
Bennett, A.M.; Hill, R.P.; Oleksiuk, D.
(2)
Dadzie, K.Q.; Dadzie, C.A.; Winston, E.M.; Blankson, C.
(2)
Gopaldas, A.
(2)
Hildebrand, D.; DeMotta, Y.; Sen, S.; Kongsompong, K.
(2)
Johnson, G.D.; Meyers, Y.J.; Williams, J.D.
(2)
Kumar, V.
(2)
Wyner, G.
(2)
Acquisti, A.; John, L.K.; Loewenstein, G.
(1)
Adekambi, Souleimane A.; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
(1)
Ahearne, M.; Lam, S.K.; Hayati, B.; Kraus, F.
(1)
Alba, J
(1)
Alba, J.
(1)
Alba, Joseph
(1)
Alden, D. L.
(1)
Anderson, E.
(1)
Arora, Sandeep; Hofstede, Frenkel ter; Mahajan, Vijay
(1)
Bagchi, Rajesh; Ince, Elise Chandon
(1)
Baker, Andrew M.; Donthu, Naveen; Kumar, V.
(1)
Banerjee, S.; Prabhu, J.C.; Chandy, R.K.
(1)
Barone, M.J.; Jewell, R.D.
(1)
Batra, Rajeev; Keller, Kevin Lane
(1)
Berry, Christopher; Burton, Scot; Howlett, Elizabeth
(1)
Bloom, P.N.
(1)
Bommaraju, Raghu; Ahearne, Michael; Hall, Zachary R.; Tirunillai, Seshadri; Lam, Son K.
(1)
Bronnenberg, B.J.; Erdem, T.; Rossi, P.E.; Pakes, A.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(57)
American Marketing Association]
(48)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(16)
발행년도
2012
(20)
2013
(19)
2018
(14)
2017
(13)
2014
(12)
2015
(10)
2016
(10)
1980
(5)
2019
(5)
1993
(4)
1997
(4)
1994
(3)
1995
(2)
더보기
(8)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
61.
서명
Introduction to Policy Watch: Note on the Consumer Financial Protection Bureau
저자
Stewart, David W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
62.
서명
Introduction to the JMR 50th Anniversary Special Section
저자
Meyer, R.; Winer, R.S.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
63.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Issue on Neuroscience and Marketing
저자
Camerer, Colin; Yoon, Carolyn
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
64.
서명
Introduction to the Journal of Marketing Research Special Section on Field Experiments
저자
Meyer, Robert
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
65.
서명
Introduction to the Special Issue on Theory and Practice in Marketing
저자
Lehmann, D.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
66.
서명
Introduction to the Special Issue—Mapping the Boundaries of Marketing: What Needs to Be Known
저자
Kumar, V.; Keller, Kevin Lane; Lemon, Katherine N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
67.
서명
Introduction to the Special Section on Global Perspectives in Public Policy and Marketing
저자
Kopp, Steven W.; Kim, Kyung-Hoon
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
68.
서명
Introduction to the Special Section on ``Marketing Dynamics''
저자
Bronnenberg, B.J.; Erdem, T.; Rossi, P.E.; Pakes, A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
69.
서명
Introduction to the Special Section on Social Entrepreneurship
저자
Bloom, P.N.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
70.
서명
Introduction to the Special Section: The Domain and Intersection of Anticonsumption, Marketing, and Public Policy
저자
Lee, Michael S. W.; Dewhirst, Timothy; Cherrier, Hélène
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
71.
서명
Investigating Effects of Out-of-Stock on Consumer Stockkeeping Unit Choice
저자
Che, H.; Chen, X.; Chen, Y.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
72.
서명
Investigating How Word-of-Mouth Conversations About Brands Influence Purchase and Retransmission Intentions
저자
Baker, Andrew M.; Donthu, Naveen; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
73.
서명
Investigating the Influence of Characteristics of the New Product Introduction Process on Firm Value: The Case of the Pharmaceutical Industry
저자
Sharma, Amalesh; Saboo, Alok R.; Kumar, V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
74.
서명
Investing for Retirement: The Moderating Effect of Fund Assortment Size on the 1/N Heuristic
저자
Morrin, M.; Inman, J.J.; Broniarczyk, S.M.; Nenkov, G.Y.; Reuter, J.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
75.
서명
Is a 70% Forecast More Accurate Than a 30% Forecast? How Level of a Forecast Affects Inferences About Forecasts and Forecasters
저자
Bagchi, Rajesh; Ince, Elise Chandon
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
76.
서명
Is Children's Understanding of Nontraditional Advertising Comparable to Their Understanding of Television Advertising?
저자
Owen, L.; Lewis, C.; Auty, S.; Buijzen, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
77.
서명
Is Neutral Really Neutral? The Effects of Neutral User-Generated Content on Product Sales
저자
Tang, T.; Fang, E.; Wang, F.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
78.
서명
Is Top 10 Better than Top 9? The Role of Expectations in Consumer Response to Imprecise Rank Claims
저자
Isaac, Mathew S.; Brough, Aaron R.; Grayson, Kent
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
79.
서명
I Think I Can, I Think I Can: Brand Use, Self-Efficacy, and Performance
저자
Park, J.K.; John, D.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
80.
서명
It's All Good: Corporate Social Responsibility Reduces Negative and Promotes Positive Responses to Service Failures Among Value-Aligned Customers
저자
Joireman, Jeff; Smith, Dustin; Liu, Richie L.; Arthurs, Jonathan
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
6
7
임시보관함보기
하단메뉴