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101.
서명
The Importance of Strategic Fit Between Host-Home Country Similarity and Exploration Exploitation Strategies on Small and Medium-Sized Enterprises' Performance: A Contingency Perspective 미리보기
저자
Cui, A.P.; Walsh, M.F.; Zou, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
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102.
서명
The Importance of the Context in Brand Extension: How Pictures and Comparisons Shift Consumers' Focus from Fit to Quality 미리보기
저자
Meyvis, T.; Goldsmith, K.; Dhar, R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
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103.
서명
The Importance of the Raw Idea in Innovation: Testing the Sow's Ear Hypothesis 미리보기
저자
Kornish, L.J.; Ulrich, K.T.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
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원문제공마감년
104.
서명
The Influence of Coworker Feedback on Salespeople 미리보기
저자
Kohli, A. K.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
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105.
서명
The Influence of Disorganized Shelf Displays and Limited Product Quantity on Consumer Purchase 미리보기
저자
Castro, I.A.; Morales, A.C.; Nowlis, S.M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
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106.
서명
The influence of Initial Possession Level on Consumers' Adoption of a Collection Goal: A Tipping Point Effect 미리보기
저자
Gao, Leilei; Huang, Yanliu; Simonson, Itamar
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
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107.
서명
The Influence of Mating Mind-Sets on Brand Extension Evaluation 미리보기
저자
Monga, A.B.; Gurhan-Canli, Z.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
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108.
서명
The Influence of Price Presentation Order on Consumer Choice 미리보기
저자
Suk, K.; Lee, J.; Lichtenstein, D.R.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
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109.
서명
The Influence of Serotonin Deficiency on Choice Deferral and the Compromise Effect 미리보기
저자
Lichters, Marcel; Brunnlieb, Claudia; Nave, Gideon; Sarstedt, Marko; Vogt, Bodo
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
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110.
서명
The Influence of the Structure of Interdependence on the Response to Inequity in Buyer—Supplier Relationships 미리보기
저자
Griffith, David A.; Hoppner, Jessica J.; Lee, Hannah S.; Schoenherr, Tobias
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
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111.
서명
The Influence of Time-Interval Descriptions on Goal-Pursuit Decisions 미리보기
저자
Munichor, Nira; LeBoeuf, Robyn A.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2018
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112.
서명
The Informational Value of Social Tagging Networks 미리보기
저자
Nam, H.; Kannan, P.K.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
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원문제공마감년
113.
서명
The Innovation Effect of User Design: Exploring Consumers' Innovation Perceptions of Firms Selling Products Designed by Users 미리보기
저자
Schreier, M.; Fuchs, C.; Dahl, D.W.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
114.
서명
The Innovator's License: A Latitude to Deviate from Category Norms 미리보기
저자
Barone, M.J.; Jewell, R.D.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
115.
서명
The Integration of Marketing Problem-Solving Modes and Marketing Management Support Systems 미리보기
저자
Wierenga, B
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1980
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116.
서명
The integration of marketing problem-solving modes and marketing management support systems 미리보기
저자
Wierenga, Berend
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
1997
자료유형
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원문제공마감년
117.
서명
The Integration of Marketing Problem-Solving Modes and Marketing Management Support Systems 미리보기
저자
Wierenga, B.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1997
자료유형
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원문제공마감년
118.
서명
The Interface Between Competitive Market Signaling and Antitrust Law 미리보기
저자
Heil, O. P.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
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원문제공마감년
119.
서명
The Intersection of Sustainability, Marketing, and Public Policy: Introduction to the Special Section on Sustainability 미리보기
저자
Iyer, Easwar S.; Reczek, Rebecca Walker
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
120.
서명
The Intersection of Sustainable Consumption and Anticonsumption: Repurposing to Extend Product Life Spans 미리보기
저자
Scott, Kristin A.; Weaver, S. Todd
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
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