충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
409건 중 409건 출력
11/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
201.
서명
Is it Always Good to Feel in Control? Effects of Mortality Salience and Health Locus of Control on Health Behaviors 미리보기
저자
Samper, A.; Luce, M.F.; Purohit, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
202.
서명
Is It Just the Thought That Counts? Experimental Investigation into the Gift Giving Effort Effect 미리보기
저자
Moisio, R.; Beruchashvili, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
203.
서명
Is It Just the Thought That Counts? Experimental Investigation into the Gift Giving Effort Effect 미리보기
저자
Moisio, R.; Beruchashvili, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
204.
서명
"Is it Really Complicated?" Motivational Differences in the Effects of Structural and Outcome Complexity on Consumers' Web site and Brand Evaluations 미리보기
저자
Gupta, R.; Gould, S. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
205.
서명
Is It the Luxury Car or the Super Model that Tempts Him?: The Possibility of Misattributed Arousal 미리보기
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
206.
서명
Is It the Luxury Car or the Super Model that Tempts Him?: The Possibility of Misattributed Arousal 미리보기
저자
Li, X.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
207.
서명
Is It Worth the Money? The Effect of Regulatory Focus on Consumers' Price and Quality Sensitivity 미리보기
저자
Choi, W.J.; Chen, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
208.
서명
Is More Always Better? Examining the Effects of Highly Attentive Service 미리보기
저자
Keh, H.T.; Liu, M.W.; Zhang, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
209.
서명
Is More Exposure Always Better? Effects of Incidental Exposure to a Brand Name on Subsequent Processing of Advertising 미리보기
저자
Pracejus, J. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
210.
서명
Is Negative Brand Publicity Always Damaging? The Moderating Role of Power 미리보기
저자
Norton, D.; Monga, A.; Bearden, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
211.
서명
Is Negative Brand Publicity Always Damaging? The Moderating Role of Power 미리보기
저자
Norton, D.A.; Monga, A.; Bearden, W.O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
212.
서명
Is Older Wiser? Effects of Expertise and Aging on Experiential Learning 미리보기
저자
Goerke, A.; Eisenstein, E.; Ruvio, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
213.
서명
Is Reactance Intentional or Instinctual: Nonconscious Aspects of Reactance Response 미리보기
저자
Zemack-Rugar, Y.; Fitzsimons, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
214.
서명
Is Relationship Marketing Culturally Bound: A Look at GuanXi in China 미리보기
저자
Simmons, L. C
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
215.
서명
Is Relationship Marketing Culturally Bound: A Look at GuanXi in China 미리보기
저자
Simmons, L. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
216.
서명
Is Satisfaction Research Dead? New Decision Making Perspectives Suggesting "Absolutely Not!" 미리보기
저자
Shiv, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2000
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
217.
서명
Is Seeing Believing? Consumer Responses to Opacity of Product Packaging 미리보기
저자
Chandran, S.; Batra, R.K.; Lawrence, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
218.
서명
Is Seeing Believing? Consumer Responses to Opacity of Product Packaging 미리보기
저자
Chandran, S.; Batra, R.K.; Lawrence, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
219.
서명
Issues in Identifying Performance Measures for Social Marketing Programs 미리보기
저자
Pavia, T.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
220.
서명
Is that Bargain Worth My Time? 미리보기
저자
Saini, R.; Rao, R.S.; Monga, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
맨앞 이전 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 다음 맨뒤

하단메뉴