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221.
서명
Is that Bargain Worth My Time? 미리보기
저자
Saini, R.; Rao, R.S.; Monga, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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222.
서명
Is the Crucifix Sacred? Exploring the Catholic Consumption of sacred vessels in Building Connection with the Sacred 미리보기
저자
Higgins, L.; Hamilton, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
223.
서명
Is the Internet a New Eldorado for Counterfeits? 미리보기
저자
Kocher, B.; Muller, B.; Chauvet, V.; Ivens, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
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224.
서명
Is There A "Golden" Ad? The Effect of Ad Shape and Spatial Layout of Ad Elements on Ad Preference 미리보기
저자
de Heer, J.; Noble, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
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원문제공마감년
225.
서명
Is There an Expected Trade-off Between a Product's Ethical Value and Its Effectiveness?: Exposing Latent Intuitions about Ethical Products 미리보기
저자
Luchs, M.; Naylor, R. W.; Irwin, J. R.; Raghunathan, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
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226.
서명
Is There Any Marketing Value in National Identity? 미리보기
저자
Carvalho, S.; Luna, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
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227.
서명
Is there a Universal Positivity Effect? A Cross-Cultural Perspective 미리보기
저자
Liang, J.; Chen, Z.; Wang, H.; Murray, K.B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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원문제공마감년
228.
서명
Is There a Well-Defined Internal Reference Price? 미리보기
저자
Chandrashekaran, R.;Jagpal, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
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229.
서명
"Is this Product Really New?" A Study on the Effect of Category Information and Certainty on Newness Evaluations of New-to-Market Products 미리보기
저자
Selinger, M.; Dahl, D. W.; Moreau, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
230.
서명
"Is this Product Really New?" A Study on the Effect of Category Information and Certainty on Newness Evaluations of New-to-Market Products 미리보기
저자
Selinger, M.; Dahl, D. W.; Moreau, C. P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
231.
서명
"Is this Site Confusing or Interesting?" A Perceived Website Complexity (PWC) Scale for Assessing Consumer Internet Interactivity 미리보기
저자
Gupta, R.; Nadkarni, S.; Gould, S. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
232.
서명
Is your Product in the Right Place? The Effect of Objects' Elongation and Spatial Disposition on Size Perception 미리보기
저자
Cheikhrouhou, S.; Grohmann, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
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원문제공마감년
233.
서명
It Doesn't Happen to Mine: A Study of the My-Own-Product Positivity Bias for a Defective Product Management 미리보기
저자
Kim, J. I.; Lee, H. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
234.
서명
It is All About Subtlety: Subtle Efforts to Remedy Subtle Service Failure 미리보기
저자
Wan, F.; Qiu, P.; Shrum, L.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
235.
서명
It is not Whether You Win or Lose, But How You Play the Game: The Role of Memory in How Consumers Feel After Lying 미리보기
저자
Anthony, C.; Cowley, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
236.
서명
It is Up to Who I Am to Spread Positive or Negative Word of Mouth to My Best Friend 미리보기
저자
Zhang, Y.; Feick, L.; Mittal, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
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원문제공마감년
237.
서명
It Leaves a Bad Taste In Your Mouth: The Impact of Negative Company Information on Consumption Experience 미리보기
저자
Peloza, J.; Shang, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
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원문제공마감년
238.
서명
It Matters Who You Are: New Perspectives on the Role of the Individual Differences in Brand Evaluations 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
239.
서명
It Matters Who You Are: New Perspectives on the Role of the Individual Differences in Brand Evaluations 미리보기
저자
Ahluwalia, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
240.
서명
It's About Time: Sex Differences in Estimating Time for Shopping in Five Contexts 미리보기
저자
MacNeil, E.; MacIntyre, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
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원문제공마감년
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