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321.
서명
The Impact of Product Review Writing on Attitude Formation 미리보기
저자
He, S.X.; Bond, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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322.
서명
The Impact of Psychological Distance on Charitable Fundraising 미리보기
저자
Olivola, C.; Liu, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
323.
서명
The Impact of Psychological Distance on Charitable Fundraising 미리보기
저자
Olivola, C.; Liu, W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
324.
서명
The Impact of Regulatory Focus on Brand Choice and Category-Brand Associations 미리보기
저자
Florack, A.; Scarabis, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
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원문제공마감년
325.
서명
The Impact of Regulatory Focus on Brand Choice and Category-Brand Associations 미리보기
저자
Florack, A.; Scarabis, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
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326.
서명
The Impact of Regulatory Focus on the Effect of Two-sided Advertising 미리보기
저자
Florack, A.; Ineichen, S.; Bieri, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
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327.
서명
The Impact of Semantic vs. Lexical Relations on the Strength of Inter-brand Linkages 미리보기
저자
Lei, J.; Dawar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
328.
서명
The Impact of Semantic vs. Lexical Relations on the Strength of Inter-brand Linkages 미리보기
저자
Lei, J.; Dawar, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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329.
서명
The Impact of Shopping the Right Way: The Influence of Fit between Mindsets and Shopping Orientations on Product Evaluations and Willingness to Pay 미리보기
저자
Buttner, O.B.; Florack, A.; Goritz, A.S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
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330.
서명
The Impact of Size of Self-Generated Consideration Set on Post-Choice Regret 미리보기
저자
Su, S.; Chen, R.; Zhao, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
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331.
서명
The Impact of Social Categorization on Persuasion Attempts 미리보기
저자
Tuk, M.A.; Verlegh, P.W.J.; Smidts, A.; Wigboldus, D.H.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
332.
서명
The Impact of Social Categorization on Persuasion Attempts 미리보기
저자
Tuk, M.A.; Verlegh, P.W.J.; Smidts, A.; Wigboldus, D.H.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
333.
서명
The Impact of Source and Item Characteristics on Consumer Responses to Flattery in Retail Sales Transactions 미리보기
저자
Aditya, S.; Main, K.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
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원문제공마감년
334.
서명
The Impact of Source and Item Characteristics on Consumer Responses to Flattery in Retail Sales Transactions 미리보기
저자
Aditya, S.; Main, K.; Dahl, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
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원문제공마감년
335.
서명
The Impact of Temporal Orientation on Higher-Order Choices: A Phenomenological Investigation 미리보기
저자
Walsh, P. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
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336.
서명
The Impact of the Net: Strategies for Consumer Behavior Research Design in the 21^s^t Century 미리보기
저자
Curasi, C. F.; Hogg, M. K.; Maclaran, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
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337.
서명
The Impacts of Personality Differences on Product Evaluations 미리보기
저자
Chang, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
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원문제공마감년
338.
서명
The Importance of Member Homogeneity to Focus Group Quality 미리보기
저자
Corfman, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
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원문제공마감년
339.
서명
The Importance of Multisensory Integration to Understand Products Appreciation: fMRI Study 미리보기
저자
Romoli, L.; Liverani, F.S.; Battaglini, P.P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
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원문제공마감년
340.
서명
The Incremental Utility of Adding New Functionalities to Products: The Role of Goal Congruence and Perceived Brand Quality 미리보기
저자
Gill, T.; Lei, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
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원문제공마감년
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