충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
409건 중 409건 출력
2/21 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Illuminance Effects on Approach Responses to Environments: An Experiential Processing Perspective 미리보기
저자
Morin, S.; Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2003
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Illusory Control as a Determinant of Ambiguity Seeking 미리보기
저자
Song, L.; Lee, Y.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
I Love Your Gucci Glasses, You Have Taste vs. I Love Your Joe Glasses, You are Smart The Role of Self Construal and Brand Status in Compliment Appreciation 미리보기
저자
Wan, F.; Fazel, H.; Qiu, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Image Consumption: The Study of Bridal Photography, Semiotic, and Feminine 미리보기
저자
Yeh, J.-T.; Lin, C.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Image Consumption: The Study of Bridal Photography, Semiotic, and Feminine 미리보기
저자
Yeh, J.-T.; Lin, C.-L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Imagery-Text Congruence in Online Commerce and its Influence on Attitude Formation: A Processing Fluency Account 미리보기
저자
van Rompay, T.J.L.; de Vries, P.W.; Pruyn, A.T.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Imagery-Text Congruence in Online Commerce and its Influence on Attitude Formation: A Processing Fluency Account 미리보기
저자
van Rompay, T.J.L.; de Vries, P.W.; Pruyn, A.T.H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Images of Attractive Women Make Young Females Behave Virtuously 미리보기
저자
Li, X.; Zhang, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Images of Identity in Consumer Research: A Study of the Worship, Experimentation, Community and Domination of Signs 미리보기
저자
Gurrieri, L.; Cherrier, H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Images of Integrated Symbols: Consumer Negotiation of Brand Meanings 미리보기
저자
Bengtsson, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Imagining the Self: The Effect of Self-Focus and Visual Perspective on Persuasion 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Imagining the Self: The Effect of Self-Focus and Visual Perspective on Persuasion 미리보기
저자
Ostinelli, M.; Bockenholt, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
"I'm Glad I Did" or "I Wish I Had:" The Comparative Effects of Satisfaction and Non-Purchase Regret on Future Purchase Intentions 미리보기
저자
Hagtvedt, H.; Lancellotti, M.; Patrick, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Immediacy Bias in Consumer Attitudes and Choices over Time 미리보기
저자
White, K.; Van Boven, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Immigrant Consumers: Fantasies, Realities, and the Transition of Self-Identity 미리보기
저자
Hill, R. P
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Immigrant Consumers: Fantasies, Realities, and the Transition of Self-Identity 미리보기
저자
Hill, R. P.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Impact of an Operatic Fish Mob on Consumer Behavior 미리보기
저자
Grant, P.; Bal, A.; Pitt, L.; Parent, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Impact of CSR Communication Strategies on Attitude Change after a Crisis 미리보기
저자
Solelhac, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Impact of CSR Communication Strategies on Attitude Change after a Crisis 미리보기
저자
Solelhac, V.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Impact of Mortality Salience on Advertising Effectiveness in a Commercial Pod 미리보기
저자
Rangan, P.; Singh, S.N.; Landau, M.J.; Choi, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 다음 맨뒤

하단메뉴