주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : I]
총
40
건 중
40
건 출력
1/2
페이지
제한항목
World advertising research center
검색결과제한
자료유형
기사
(39)
연간물
(1)
저자
Taylor, Charles R.
(4)
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
(2)
Eisend, Martin
(2)
Chang, C.
(1)
Chang, D.R.; Ko, E.
(1)
Cho, Chang-Hoan; Park, Jin Seong
(1)
Dahl, Stephan
(1)
De Pelsmacker, Patrick; Dens, Nathalie; Kolomiiets, Alona
(1)
Farías, Pablo
(1)
Hang, H.
(1)
Hayes, Jameson L.; Shan, Yan; King, Karen Whitehill
(1)
Hidalgo-Baz, María; Martos-Partal, Mercedes; González-Benito, Óscar
(1)
Huhmann, Bruce A.; Limbu, Yam B.
(1)
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
(1)
Kim, K.; Stout, P.A.; Cheong, Y.
(1)
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
(1)
Moon, Sun-Jung; Costello, John P.; Koo, Dong-Mo
(1)
Muralidharan, Sidharth; Kim, Eunjin (Anna)
(1)
Nam, Yoonjae; Lee, Hyung-Seok; Jun, Jong Woo
(1)
Newman, C.L.; Howlett, E.; Burton, S.; Kozup, J.C.; Tangari, A.H.
(1)
Rauwers, Fabiënne; Remmelswaal, Paola; Fransen, Marieke L.; Dahlén, Micael; van Noort, Guda
(1)
Rauwers, Fabiënne; Voorveld, Hilde A. M.; Neijens, Peter C.
(1)
Segijn, Claire M.; Voorveld, Hilde A. M.; Vandeberg, Lisa; Pennekamp, Sjoerd F.; Smit, Edith G.
(1)
Simoes, I.; Agante, L.
(1)
Simões, Isabel; Agante, Luisa
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
World advertising research center
(40)
발행년도
2017
(9)
2019
(9)
2012
(7)
2014
(5)
2018
(5)
1982
(1)
2013
(1)
2015
(1)
2016
(1)
2020
(1)
더보기
(5)
더보기 취소
언어
영어
(1)
소장처
중앙도서관
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
Identifying the factors that influence eWOM in SNSs: the case of Chile
저자
Farías, Pablo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Imagination matters: do consumers' imagery processing and self-regulatory goals affect the persuasiveness of metaphor in advertising?
저자
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
IMC in digitally-empowering contexts: the emerging role of negotiated brands
저자
Vollero, Agostino; Schultz, Don E.; Siano, Alfonso
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
IMC – an integrative review
저자
Tafesse, Wondwesen; Kitchen, Philip J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Impact of flow on recognition of and attitudes toward in-game brand placements: brand congruence and placement prominence as moderators
저자
Vermeir, I.; Kasakova, S.; Tessitore, T.; Cauberghe, V.; Slabbinck, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Impact of flow on recognition of and attitudes towards in-game brand placements
저자
Vermeir, Iris; Kazakova, Snezhanka; Tessitore, Tina; Cauberghe, Verolien; Slabbinck, Hendrik
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Impacts of advertisements that are unfriendly to women and men
저자
Van Hellemont, C.; Van den Bulck, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Increasing the impact of sponsorship on brands and reputation
저자
Chang, D.R.; Ko, E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Influence of gender stereotypes on advertising offensiveness and attitude toward advertising in general
저자
Huhmann, Bruce A.; Limbu, Yam B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Influences of motivations and lifestyles on intentions to use smartphone applications
저자
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Insight into everyday media use with multiple screens
저자
Segijn, Claire M.; Voorveld, Hilde A. M.; Vandeberg, Lisa; Pennekamp, Sjoerd F.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
International and methodological diversity in advertising research
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
International diversity of authorship in advertising research
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
International journal of advertising
저자
World advertising research center
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
1982-
자료유형
연속간행물
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Introduction
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Introduction to the IJA special issue Latin America
저자
Dahl, Stephan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Introduction to the special issue: new trends in digital and social media advertising
저자
Cho, Chang-Hoan; Park, Jin Seong
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Investigating the persuasive impact and underlying processes of interactive magazine ads in a real-life setting
저자
Rauwers, Fabiënne; Voorveld, Hilde A. M.; Neijens, Peter C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴