충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : I]
40건 중 40건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Identifying the factors that influence eWOM in SNSs: the case of Chile 미리보기
저자
Farías, Pablo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Imagination matters: do consumers' imagery processing and self-regulatory goals affect the persuasiveness of metaphor in advertising? 미리보기
저자
Lee, Seung Yun; Jung, Sunho; Jung, Han Young; Choi, Sung Tae; Oh, Sangdo
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
IMC in digitally-empowering contexts: the emerging role of negotiated brands 미리보기
저자
Vollero, Agostino; Schultz, Don E.; Siano, Alfonso
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
IMC – an integrative review 미리보기
저자
Tafesse, Wondwesen; Kitchen, Philip J.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Impact of flow on recognition of and attitudes toward in-game brand placements: brand congruence and placement prominence as moderators 미리보기
저자
Vermeir, I.; Kasakova, S.; Tessitore, T.; Cauberghe, V.; Slabbinck, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Impact of flow on recognition of and attitudes towards in-game brand placements 미리보기
저자
Vermeir, Iris; Kazakova, Snezhanka; Tessitore, Tina; Cauberghe, Verolien; Slabbinck, Hendrik
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Impacts of advertisements that are unfriendly to women and men 미리보기
저자
Van Hellemont, C.; Van den Bulck, H.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Increasing the impact of sponsorship on brands and reputation 미리보기
저자
Chang, D.R.; Ko, E.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency 미리보기
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Indirect, so it is persuasive. But not for me: the role of metaphoric thinking tendency 미리보기
저자
Bok, Sang Yong; Yeo, Junsang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Influence of gender stereotypes on advertising offensiveness and attitude toward advertising in general 미리보기
저자
Huhmann, Bruce A.; Limbu, Yam B.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Influences of motivations and lifestyles on intentions to use smartphone applications 미리보기
저자
Kim, Juran; Lee, Ki Hoon
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Insight into everyday media use with multiple screens 미리보기
저자
Segijn, Claire M.; Voorveld, Hilde A. M.; Vandeberg, Lisa; Pennekamp, Sjoerd F.; Smit, Edith G.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
International and methodological diversity in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
International diversity of authorship in advertising research 미리보기
저자
Eisend, Martin
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
International journal of advertising 미리보기
저자
World advertising research center
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
1982-
자료유형
연속간행물 연속간행물 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Introduction 미리보기
저자
Taylor, Charles R.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Introduction to the IJA special issue Latin America 미리보기
저자
Dahl, Stephan
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Introduction to the special issue: new trends in digital and social media advertising 미리보기
저자
Cho, Chang-Hoan; Park, Jin Seong
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Investigating the persuasive impact and underlying processes of interactive magazine ads in a real-life setting 미리보기
저자
Rauwers, Fabiënne; Voorveld, Hilde A. M.; Neijens, Peter C.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴