충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : K]
8건 중 8건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Keeping the American Dream Alive: The Interactive Effect of Perceived Economic Mobility and Materialism on Impulsive Spending 미리보기
저자
Yoon, Sunyee; Kim, Hyeongmin Christian
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Keeping the Memory but Not the Possession: Memory Preservation Mitigates Identity Loss from Product Disposition 미리보기
저자
Winterich, Karen Page; Reczek, Rebecca Walker; Irwin, Julie R.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Keep Your Cool or Let It Out: Nonlinear Effects of Expressed Arousal on Perceptions of Consumer Reviews 미리보기
저자
Yin, Dezhi; Bond, Samuel D.; Zhang, Han
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Kids, Caregivers, and Cartoons: The Impact of Licensed Characters on Food Choices and Consumption 미리보기
저자
Leonard, Bridget; Campbell, Margaret C.; Manning, Kenneth C.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Killing Hope with Good Intentions: The Effects of Consolation Prizes on Preference for Lottery Promotions 미리보기
저자
Yan, D.; Muthukrishnan, A.V.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Knowing What It Makes: How Product Transformation Salience Increases Recycling 미리보기
저자
Winterich, Karen Page; Nenkov, Gergana Y.; Gonzales, Gabriel E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Knowing When to Spend: Unintended Financial Consequences of Earmarking to Encourage Savings 미리보기
저자
Sussman, Abigail B.; O Brien, Rourke L.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Know Your Customer: How Salesperson Perceptions of Customer Relationship Quality Form and Influence Account Profitability 미리보기
저자
Mullins, Ryan R.; Ahearne, Michael; Lam, Son K.; Hall, Zachary R.; Boichuk, Jeffrey P.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴