주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : L]
총
83
건 중
83
건 출력
3/5
페이지
제한항목
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
검색결과제한
자료유형
기사
(83)
저자
Arnould, E. J.; Epp, A. M.
(2)
Burson, K.; Klayman, J.
(2)
Chapa, S.
(2)
El Houssi, A.A.; Morel, K.; Hultink, E.J.
(2)
Humphreys, A.
(2)
Leonard, H.A.; Cabusas, J.
(2)
Nuttavuthisit, K.
(2)
Siok Kuan Tambyah
(2)
Sussan, F.; Gould, S.; Weisfeld-Spolter, S.
(2)
Veer, E.
(2)
Wang, J.
(2)
Wang, K.-Y.; Yang, X.; Peracchio, L.
(2)
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
(2)
Aaker, J.
(1)
Ballantine, P.; Arbouw, P.; Ozanne, L.
(1)
Belk, R. W.
(1)
Belk, R.; Kozinets, R.
(1)
Bogaerts, T.; Pandelaere, M.
(1)
Brownstein, S.; Ward, J.; Reingen, P.; Sirsi, A.
(1)
Caldwell, M.; Henry, P.
(1)
Carroll, R.; Luna, D.
(1)
Chandon, P.; Wansink, B.
(1)
Chebat, J.-C.;Limoges, F.;Gelinas-Chebat, C.
(1)
Costa, J. A.; Bamossy, G. J.
(1)
Coulter, K.S.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
Association for Consumer Research
(76)
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
(7)
발행년도
2009
(14)
2006
(10)
2007
(9)
2013
(9)
2008
(8)
2012
(8)
2005
(7)
1997
(6)
2001
(5)
1980
(3)
1996
(3)
1994
(1)
더보기
(7)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
41.
서명
Linguistic Differences between Chinese and English and Their Effects on Consumer's Ability to Generate Images
저자
Liang, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
42.
서명
Linking Process Quality to Consumer Satisfaction for Services: New Research Approaches
저자
Dube, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
43.
서명
Live From Shopping Malls: Blogs and Chinese Consumer Desire
저자
Zhao, X.; Belk, R. W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
44.
서명
Living a Second Life: The Role of Goals and Mental Imagery on Satisfaction Online
저자
Hildebrand, D.; Sen, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
45.
서명
Living Dolls: How Affinity Groups Sustain Celebrity Worship
저자
Caldwell, M.; Henry, P.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
46.
서명
Living Legacies: Exploring Influences on Family Consumption Behavior
저자
Arnould, E. J.; Epp, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
47.
서명
Living Legacies: Exploring Influences on Family Consumption Behavior
저자
Arnould, E. J.; Epp, A. M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
48.
서명
Living with Contradictions: Representational Politics and Politics of Representation in Advertising
저자
Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
49.
서명
Living with the Obesity Stigma: Perceptions of Being Obese from Three Cultures
저자
Veer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
50.
서명
Living with the Obesity Stigma: Perceptions of Being Obese from Three Cultures
저자
Veer, E.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
51.
서명
Living with Uncertainty: The Impact of Terrorism
저자
Nuttavuthisit, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
52.
서명
Living with Uncertainty: The Impact of Terrorism
저자
Nuttavuthisit, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
53.
서명
Local and Translocal Meanings of Technology-When Does It Matter?
저자
McCabe, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2005
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
54.
서명
Location, Location, Location: The Relative Roles of Virtual Location, Online Word-of-Mouth (eWOM) and Advertising in the New-Product Adoption Process
저자
Sussan, F.; Gould, S.; Weisfeld-Spolter, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
55.
서명
Location, Location, Location: The Relative Roles of Virtual Location, Online Word-of-Mouth (eWOM) and Advertising in the New-Product Adoption Process
저자
Sussan, F.; Gould, S.; Weisfeld-Spolter, S.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
56.
서명
Log Linear Models for Consumer Brand Switching Behavior: What a Manager Can Learn From Studying Standardized Residuals
저자
Iacobucci, D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
57.
서명
Logo Image Effects on Consumer Perceptions of Packages
저자
Madzharov, A.; Block, L.G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
58.
서명
Looking for Great Discounts-How Store Coupons Shape Attention, Product Memory, and Store Impressions
저자
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
59.
서명
Looking for Great Discounts-How Store Coupons Shape Attention, Product Memory, and Store Impressions
저자
Zhang, C.Y.Z.; Schwarz, N.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
60.
서명
Looking for Lake Wobegon: Why Sometimes We Are All Below Average
저자
Burson, K.; Klayman, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
3
4
5
임시보관함보기
하단메뉴