주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : L]
총
34
건 중
34
건 출력
1/2
페이지
제한항목
American Marketing Association
검색결과제한
자료유형
기사
(34)
저자
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
(2)
Motley, C.M.; Perry, V.G.
(2)
Boichuk, J.P.; Bolander, W.; Hall, Z.R.; Ahearne, M.; Zahn, W.J.; Nieves, M.
(1)
Campbell, Colin; Schau, Hope Jensen
(1)
Daouda, Falylath Babah; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
(1)
Du, R.Y.; Hu, Y.; Damangir, S.
(1)
Ferraro, R.; Kirmani, A.; Matherly, T.
(1)
Frederick, S.; Lee, L.; Baskin, E.
(1)
Gijsenberg, Maarten J.; van Heerde, Harald J.; Verhoef, Peter C.
(1)
Gollnhofer, Johanna F.
(1)
Hamilton, R.; Chernev, A.
(1)
Homburg, C.; Wilczek, H.; Hahn, A.
(1)
Hsee, C.K.; Yang, Y.; Zheng, X.; Wang, H.
(1)
Huber, J.; Payne, J.W.; Puto, C.P.
(1)
Jap, S.D.; Robertson, D.C.; Rindfleisch, A.; Hamilton, R.
(1)
Kalwani, M. U.
(1)
Keller, Kristopher O.; Dekimpe, Marnik G.; Geyskens, Inge
(1)
Liu, Xiao; Lee, Dokyun; Srinivasan, Kannan
(1)
Luffarelli, Jonathan; Mukesh, Mudra; Mahmood, Ammara
(1)
Mazodier, Marc; Henderson, Conor M.; Beck, Joshua T.
(1)
Molner, Sven; Prabhu, Jaideep C.; Yadav, Manjit S.
(1)
Netemeyer, Richard; Burton, Scot; Delaney, Barbara; Hijjawi, Gina
(1)
Novak, T. P.
(1)
Perren, Rebeca; Kozinets, Robert V.
(1)
Rutz, O.J.; Bucklin, R.E.; Sonnier, G.P.
(1)
더보기
(20)
more...
더보기 취소
출판사
American Marketing Association
(16)
American Marketing Association]
(13)
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
(5)
발행년도
2013
(7)
2014
(6)
2019
(5)
2015
(4)
2018
(3)
2012
(2)
2016
(2)
2017
(2)
1993
(1)
1994
(1)
1995
(1)
더보기
(6)
더보기 취소
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
1.
서명
A Latent Instrumental Variables Approach to Modeling Keyword Conversion in Paid Search Advertising
저자
Rutz, O.J.; Bucklin, R.E.; Sonnier, G.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Large-Scale Cross-Category Analysis of Consumer Review Content on Sales Conversion Leveraging Deep Learning
저자
Liu, Xiao; Lee, Dokyun; Srinivasan, Kannan
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Lateral Exchange Markets: How Social Platforms Operate in a Networked Economy
저자
Perren, Rebeca; Kozinets, Robert V.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2018
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Lay Rationalism: Individual Differences in Using Reason Versus Feelings to Guide Decisions
저자
Hsee, C.K.; Yang, Y.; Zheng, X.; Wang, H.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Leaner Choices? The Potential Influence of the Inclusion of Nutrition Facts Panels on Consumer Evaluations and Choices of Ground Beef Products
저자
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Leaner Choices? The Potential Influence of the Inclusion of Nutrition Facts Panels on Consumer Evaluations and Choices of Ground Beef Products
저자
Cook, L.A.; Burton, S.; Howlett, E.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Learned Helplessness Among Newly Hired Salespeople and the Influence of Leadership
저자
Boichuk, J.P.; Bolander, W.; Hall, Z.R.; Ahearne, M.; Zahn, W.J.; Nieves, M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Learning Orientation, Working Smart, and Effective Selling
저자
Sujan, H.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Let's Be Honest About the Attraction Effect
저자
Huber, J.; Payne, J.W.; Puto, C.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Let's Make a ``Deal'': How Deal Collectives Coproduce Unintended Value from Sales Promotions
저자
Campbell, Colin; Schau, Hope Jensen
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Let the Logo Do the Talking: The Influence of Logo Descriptiveness on Brand Equity
저자
Luffarelli, Jonathan; Mukesh, Mudra; Mahmood, Ammara
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Let Your Banner Wave? Antecedents and Performance Implications of Retailers' Private-Label Branding Strategies
저자
Keller, Kristopher O.; Dekimpe, Marnik G.; Geyskens, Inge
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2016
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Leveraging Trends in Online Searches for Product Features in Market Response Modeling
저자
Du, R.Y.; Hu, Y.; Damangir, S.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2015
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Limited Availability Reduces the Rate of Satiation
저자
Sevilla, J.; Redden, J.P.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
Linking Customer and Financial Metrics to Shareholder Value: The Leverage Effect in Customer-Based Valuation
저자
Schulze, C.; Skiera, B.; Wiesel, T.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2012
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
Linking Customer Behaviors to Cash Flow Level and Volatility: Implications for Marketing Practices
저자
Shah, Denish; Kumar, V.; Kim, Kihyun Hannah; Choi, Jeewon Brianna
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2017
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
Listening In on Social Media: A Joint Model of Sentiment and Venue Format Choice
저자
Schweidel, D.A.; Moe, W.W.
발행처
American Marketing Association]
원문제공시작년
2014
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
Living on the Other Side of the Tracks: An Investigation of Public Housing Stereotypes
저자
Motley, C.M.; Perry, V.G.
발행처
AMERICAN MARKETING ASSOCIATION
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
Living on the Other Side of the Tracks: An Investigation of Public Housing Stereotypes
저자
Motley, C.M.; Perry, V.G.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
Living the African Dream: How Subsistence Entrepreneurs Move to Middle-Class Consumer Markets in Developing and Emerging Countries
저자
Daouda, Falylath Babah; Ingenbleek, Paul T. M.; van Trijp, Hans C. M.
발행처
American Marketing Association
원문제공시작년
2019
자료유형
저널기사
원문복사 신청
원문제공마감년
1
2
임시보관함보기
하단메뉴