충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : L]
83건 중 83건 출력
2/5 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
21.
서명
Legitimation in the Marketplace 미리보기
저자
Humphreys, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
22.
서명
Le Parc Disney: Creating an "Authentic" American Experience 미리보기
저자
Costa, J. A.; Bamossy, G. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
23.
서명
Less is More: Positional Concerns are stronger in Inevaluable Domains 미리보기
저자
Bogaerts, T.; Pandelaere, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
24.
서명
Less is More When Learning By Analogy: The Disruptive Impact of Attribute Information on Consumers' Benefit Comprehension of Really New Products 미리보기
저자
El Houssi, A.A.; Morel, K.; Hultink, E.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
25.
서명
Less is More When Learning By Analogy: The Disruptive Impact of Attribute Information on Consumers' Benefit Comprehension of Really New Products 미리보기
저자
El Houssi, A.A.; Morel, K.; Hultink, E.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
26.
서명
Lessons of Altruism and Egoism in Children's Birthday Stories 미리보기
저자
Belk, R. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
27.
서명
Let it Rock: The Effects of Brand Name Placement in Songs on Attitudes toward the Artist and the Brand 미리보기
저자
Kocher, B.; Lalos, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
28.
서명
Let's Talk Shop: Multiple Interpretive Perspectives on Studying Consumer Shopping Behavior 미리보기
저자
Nelson, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
29.
서명
Let's Talk Shop: Multiple Interpretive Perspectives on Studying ConsumerShopping Behavior 미리보기
저자
Nelson, M
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
30.
서명
Letting Go: The Process and Meaning of Dispossession in the Lives of Consumers 미리보기
저자
Roster, C. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
31.
서명
Let Your Workspace Speak for Itself: The Impact of Material Objects on Impression Formation and Service Quality Perception 미리보기
저자
Verhoeven, J. W. M.; Van Rompay, T. J. L.; Pruyn, A. T. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
32.
서명
Levels of Focus: The Impact of Optimism on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Wang, K.-Y.; Yang, X.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
33.
서명
Levels of Focus: The Impact of Optimism on Consumer Information Processing 미리보기
저자
Wang, K.-Y.; Yang, X.; Peracchio, L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2009
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
34.
서명
Life-Event Transitions and Consumer Vulnerability 미리보기
저자
Gentry, J. W.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
35.
서명
Life on the Net: The Reconstruction of Self and Community 미리보기
저자
Siok Kuan Tambyah
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1980
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
36.
서명
Life on the Net: The Reconstruction of Self and Community 미리보기
저자
Siok Kuan Tambyah
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1996
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
37.
서명
Lighting the Torch: How Do Intergenerational Influences Develop? 미리보기
저자
Moore, E. S.; Wilkie, W. L.; Alder, J. A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2001
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
38.
서명
Like `Em or Leave `Em: Prior Beliefs and Correspondent Inferences Spark Endorser Effectiveness 미리보기
저자
Kapitan, S.; Silvera, D.H.; Cronley, M.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2013
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
39.
서명
Limits of the Effects of Advertisement Framing: The Moderating Effects of Prior Knowledge and Involvement 미리보기
저자
Chebat, J.-C.;Limoges, F.;Gelinas-Chebat, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
40.
서명
Lines in the Sand: Using Category Widths to Define and Pursue Self-Control Goals 미리보기
저자
Poynor, C.; Haws, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2007
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 3 4 5 

하단메뉴