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1.
서명
A longitudinal analysis of the changing roles of gender in advertising: a content analysis of Super Bowl commercials 미리보기
저자
Hatzithomas, Leonidas; Boutsouki, Christina; Ziamou, Paschalina
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2016
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2.
서명
Language and advertising effectiveness: code-switching in the Korean marketplace 미리보기
저자
Ahn, Jungsun; La Ferle, Carrie; Lee, Doohwang
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
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3.
서명
Let's Get Real (Time)! The potential of real-time marketing to catalyze the sharing of brand messages 미리보기
저자
Willemsen, Lotte M.; Mazerant, Komala; Kamphuis, Anne-Lise; van der Veen, Gerrita
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
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4.
서명
Liquor advertising and consumption in the United States: 1971-2008 미리보기
저자
Wilcox, G.B.; Kim, K.K.; Schulz, H.M.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2012
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5.
서명
Look at that body! How anthropomorphic package shapes systematically appeal to consumers 미리보기
저자
De Bondt, Caroline; Van Kerckhove, Anneleen; Geuens, Maggie
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2018
자료유형
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원문제공마감년
6.
서명
Lose like a man: body image and celebrity endorsement effects of weight loss product purchase intentions 미리보기
저자
Pickett, Andrew C.; Brison, Natasha T.
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2020
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7.
서명
The logo matters: the effect of the logo type on the attitude towards co-products 미리보기
저자
Kraus, Antonia; Gierl, Heribert
발행처
World advertising research center
원문제공시작년
2017
자료유형
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원문제공마감년
1 

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