주메뉴 바로가기
본문 바로가기(skip to content)
퀵메뉴 바로가기
마이메뉴 바로가기
도서관정보 바로가기
글로벌메뉴
주메뉴
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
ScienceON Search
FRIC Search
신청내역
관리자 목록
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
이용안내
신청방법
저널목록
인기 학술지
원문검색
CNU Search
RISS Search
NDSL Search
FRIC Search
신청내역
센터소개
소개
연혁
운영시간
조직
게시판
센터소식
이용문의
자료실
CNU Search
|
Home
>
원문검색
>
CNU Search
>
가나다리스트
탭메뉴
기본검색
가나다리스트
전체
ㅣ
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ㅣ
가
나
다
라
마
바
사
아
자
차
카
타
파
하
기타
검색 타입
전체
서명
저자
발행처
ISSN
수록DB
키워드
전방일치
완전일치
결과내 검색
검색어
[가나다ABC : M]
총
14
건 중
14
건 출력
1/1
페이지
제한항목
00
FAULKNER & GRAY INC
검색결과제한
자료유형
기사
(14)
저자
00
(14)
출판사
FAULKNER & GRAY INC
(14)
발행년도
1998
(5)
2001
(5)
1997
(2)
1993
(1)
2000
(1)
검색간략리스트
항목선택
서명
저자
발행처
원문제공시작년
정렬
오름차순
내림차순
5
10
15
20
30
50
100
검색리스트 테이블
No
자료
유형
서명
저자
발행처
원문제공시작년
수록
매체
1
M&A Risk Management Integrating knowledge assets, not hard assets, requires the most care when combining two businesses
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
2
Management Farm Teams
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
3
Management Shared services departments can save you money and increase efficiency in back-office functions
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
4
Management Through Measurement. Take a look at some measures that really matter
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
5
Managing Customer Knowledge Becoming "customer-centric" is easier said than done. But it can be done
00
FAULKNER & GRAY INC
2000
6
Managing Radical Change
00
FAULKNER & GRAY INC
1993
7
Marketing Is Not a One-Night Stand In an age of "conversational marketing," there are clear parallels between the new rules of marketing and the old rules of courtship
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
8
Markets: Cover Your Bets. With the bears coming out of hibernation, it would be wise to diversify your investments
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
9
Mastering Business
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
10
Meaningful Relationships: A panel of marketing experts discuss how companies can get closer to their customers
00
FAULKNER & GRAY INC
1997
11
Mine Over Matter
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
12
Mining the Store Data mining tools aren't simply toys for big companies with money to burn. They can help firms of all sizes strengthen the bottom line
00
FAULKNER & GRAY INC
2001
13
My Enemy, My Friend: Competition can make strange bedfellows
00
FAULKNER & GRAY INC
1998
14
The Master Builder
00
FAULKNER & GRAY INC
1997
1
임시보관함보기
하단메뉴