충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
15건 중 15건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Model of the Determinants of Retail Search 미리보기
저자
Blodgett, J. G.;Hill, D.;Stone, G.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Managing Attention 미리보기
저자
Janiszewski, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Measuring and Judging Emotional Aspects of Consumption Experiences 미리보기
저자
Dube, L.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Measuring Multiple Emotional Responses to a Single Television Commercial 미리보기
저자
Morris, J. D.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Memory-Based Product Judgments: Effects of Presentation Order and Retrieval Cues 미리보기
저자
Park, J.-W.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Memory, Product Familiarity and Categorization Influences on the Composition of Consideration Sets 미리보기
저자
Kalpesh Kaushik Desai
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Mental Accounting and Consumer Spending 미리보기
저자
Heath, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Mere Exposure and the Cognitive-Affective Debate Revisited 미리보기
저자
Vanhuele, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Miscomprehension and Believability of Information Presented in Print Advertising 미리보기
저자
Beltramini, R. F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Mood Effects in Consumer Behavior: A Unifying Theme 미리보기
저자
Goodstein, R. C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Music and Radio Advertising: Effects of Tempo and Placement 미리보기
저자
Brooker, G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Mammography Guidelines Controversy: What Do Women Think? 미리보기
저자
Sutton, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The `Masculine Mystique': Men's Involvement in Gift Giving, Gift Receipt and Gift Occasions 미리보기
저자
Otnes, C.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Mere Exposure Effect: Is It a Mere Case of Misattribution 미리보기
저자
Lee, A. Y.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Moderating Effects of Learning Style and the Acquisition of Product Information on the Limits of Price Acceptability 미리보기
저자
Adaval, R.;Monroe, K. B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1994
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴