충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
16건 중 16건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Material Culture and the Extended or Unextended Self in Our University Offices 미리보기
저자
Belk, R. W.;Watson, J. C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Materialism and Attitudes Toward Marketing 미리보기
저자
Evrard, Y.;Boff, L. H.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Materialism and Debt: A Study of Current Attitudes and Behaviors 미리보기
저자
Watson, J. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Materialism as a Coping Mechanism: An Inquiry Into Family Disruption 미리보기
저자
Burroughs, J. E.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Materialistic Values and Susceptibility to Influence in Children 미리보기
저자
Bachman Achenreiner, G.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Meaningless Differentiation Revisited 미리보기
저자
Broniarczyk, S. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Meanings and Methods: International Perspectives on the Use of Information Communication Technologies 미리보기
저자
Alexander, M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Measuring Consumption and Consuming Measurement: The Challenge of Studying Consumers from a Federal Perspective 미리보기
저자
Conrad, F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Measuring the Hedonic and Utilitarian Dimensions of Attitudes: A Generally Applicable Scale 미리보기
저자
Spangenberg, E. R.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Metaphors in Marketing: Review and Implications for Marketers 미리보기
저자
Bremer, K.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Monetary Promotions vs. Non-Monetary Promotions, Which Is More Effective? 미리보기
저자
Leclerc, F.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Motivation, Capacity, and Opportunity to Complain: Towards a Comprehensive Model of Consumer Complaint Behavior 미리보기
저자
Morel, K. P. N.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Movie Stars and Authors as Brand Names: Measuring Brand Equity in Experiential Products 미리보기
저자
Levin, A. M.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Music, Meaning, and Magic: Revisiting Music Research 미리보기
저자
Wallace, W. T.
발행처
ASSOCIATION FOR CONSUMER RESEARCH
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Meaning and Measurement of Marital Power: A Review 미리보기
저자
Webster, C.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Mirror and the Lamp, the Mask and the Elephant: A Close Reading of "Ella" 미리보기
저자
Larsen, V.;Wright, N. D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
1997
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴