충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
22건 중 22건 출력
1/2 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
Market Agents' Roles in the Maintenance and Transformation of Rituals 미리보기
저자
Ilhan, B. E.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Market Agents' Roles in the Maintenance and Transformation of Rituals 미리보기
저자
Ilhan, B. E.; Sandikci, O.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Marketplace Motives and Consumer Meta-Skepticism 미리보기
저자
Bickart, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Marketplace Motives and Consumer Meta-Skepticism 미리보기
저자
Bickart, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Meddling-in of Affect in Information Integration 미리보기
저자
Mishra, A.; Mishra, H.; Nayakankuppam, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Meddling-in of Affect in Information Integration 미리보기
저자
Mishra, A.; Mishra, H.; Nayakankuppam, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Mortality Salience and Regional Consumer Behavior Effects of Mortality Salience on Ethnocentric Consumer Behavior at a Regional Level 미리보기
저자
Marchlewski, T.; Fetchenhauer, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
Mortality Salience and Regional Consumer Behavior Effects of Mortality Salience on Ethnocentric Consumer Behavior at a Regional Level 미리보기
저자
Marchlewski, T.; Fetchenhauer, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Mothers, Food, Love and Career: The Four Major Guilt Groups? The Differential Effects of Guilt Appeals 미리보기
저자
LaBarge, M. C.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Mothers, Food, Love and Career: The Four Major Guilt Groups? The Differential Effects of Guilt Appeals 미리보기
저자
LaBarge, M. C.; Godek, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
Motivational Influences in Consumer Behavior: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Zhou, R.; Sengupta, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
Motivational Influences in Consumer Behavior: The Role of Regulatory Focus 미리보기
저자
Zhou, R.; Sengupta, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
Music-Visual Congruency and its Impact on Two-sided Message Recall 미리보기
저자
Becker-Olsen, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
Music-Visual Congruency and its Impact on Two-sided Message Recall 미리보기
저자
Becker-Olsen, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The McDonaldization of Enchantment and Consumers Practices of Re-enchantment: A Dialectic View of Transformative Consumption 미리보기
저자
Thompson, C. J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Meanings of Family Dinners for Young, Affluent Families in Urban China 미리보기
저자
Yu, H.; Burns, A. C.; Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
18.
서명
The Meanings of Family Dinners for Young, Affluent Families in Urban China 미리보기
저자
Yu, H.; Burns, A. C.; Veeck, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
19.
서명
The Mediating Role of Arousal in Brand Commitment 미리보기
저자
Raju, S.; Unnava, H. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
20.
서명
The Mediating Role of Arousal in Brand Commitment 미리보기
저자
Raju, S.; Unnava, H. R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2006
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 2 

하단메뉴