충남대학교외국학술지지원센터

글로벌메뉴

  • HOME
  • sitemap

주메뉴


CNU Search

검색 타입
상세검색
검색어[가나다ABC : M]
17건 중 17건 출력
1/1 페이지 엑셀파일 출력

검색간략리스트

열거형 테이블형
1.
서명
A Meta-Analysis of the Moderation Effect of Regulatory Focus 미리보기
저자
Daryanto, A.; de Ruyter, K.; Wetzels, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
2.
서명
Making Choices Depletes the Self's Resources and Impairs Subsequent Self-Regulation 미리보기
저자
Nelson, N.M.; Vohs, K.D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
3.
서명
Making Probability Judgments of Future Product Failures: Packing versus Unpacking the Problem 미리보기
저자
Biswas, D.; Keller, L.R.; Burman, B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
4.
서명
Measurement Invariance Assessment in Cross-National Marketing Research: A Status Quo Analysis of its Application 미리보기
저자
He, Y.; Merz, M.A.; Alden, D.L.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
5.
서명
Mindset-Dependent Consumer Decision Making 미리보기
저자
Maimaran, M.; Khan, U.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
6.
서명
Money Makes the World Go `Round-and Other Interesting Effects on Affect, Consumption, Goal Pursuit, and Generosity 미리보기
저자
Vohs, K.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
7.
서명
Mood Influence on the Valuation of Multiple Gains and Losses 미리보기
저자
Schaffner, D.; Mathur, P.; Maheswaran, D.; Herrmann, A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
8.
서명
More Than Meets the Eye: The Influence of Implicit versus Explicit Self-Esteem on Materialism 미리보기
저자
Park, J.K.; John, D.R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
9.
서명
Much Ado about Nothing: Avoiding Products Because of the Negative Impressions They Never Create 미리보기
저자
Ashworth, L.; Mattear, M.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
10.
서명
Musical Effects: Glocal Identities and Consumer Activism 미리보기
저자
Yazicioglu, E.T.; Firat, F.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
11.
서명
MySimon Sez: Reducing Negative Consequences of Missed Sales via Online Shopping Agents 미리보기
저자
Andrews, D.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
12.
서명
The Mediating Role of Consumer Conformity in E-compulsive Buying 미리보기
저자
Lee, Y.J.; Park, J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
13.
서명
The Mental Accounting of Gift Card versus Cash Gift Funds 미리보기
저자
White, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
14.
서명
The Moderate Effect of Customer's Brand Awareness on Attitude Change of a Well-Known Brand 미리보기
저자
Huang, J.; Zhao, P.; Liu, R.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
15.
서명
The Morphing Self: Changing Self-Concept as a Response to Threats 미리보기
저자
Schmid, C.; Argo, J.J.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
16.
서명
The Multiple Routes of Affective Influences on Consumer Behavior 미리보기
저자
Hong, J.; Labroo, A.A.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
17.
서명
The Multiple Source Effect of Online Consumer Reviews on Brand Evaluations: Test of the Risk Diversification Hypothesis 미리보기
저자
Park, D.-H.; Park, S.-B.
발행처
Association for Consumer Research
원문제공시작년
2008
자료유형
저널기사 저널기사 원문복사 신청
원문제공마감년
1 

하단메뉴